İKİ AY SONRA
Mari- Bence bu çok güzel. Ay şu da çok hoşmuş.
Adri- Aşkım bir tane gelinlik seçmemiz gerek ama.
Mari- Umm.. O zaman şu! Hayır hayır şu! Umm hayır bu!
Genç oğlan karşısındaki nişanlısına bakarak kıkırdıyordu. Daha dün gece kına gecelerini yapmışlardı. Ve şimdi yarın olacak düğünleri için gelinlik bakıyorlardı. Genç kız en son verdiği kararla deneme kabinine girdi. Birkaç dakika sonra sinirlendiğini gösteren hırlama sesleri genç oğlanın ve mağaza çalışanı kızın kulaklarını doldurdu.
Mari- Aşkııım! Şu fermuarı çeker misiiin!?
Adri- Geliyorum bebeğimm!
Genç oğlan kabinin içine girerek kızın üstüne geçirmiş olduğu gelinliğin sırt kısmındaki fermuarı çekti.
...
○- Sayın Marinette Dupain-Cheng , hiçbir baskı altında olmadan , kendi isteğinizle Adrien Agreste ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?
Mari- Hayır...lısıyla evet!
Herkes genç kıza ilk olarak şaşkınca sonrasında gülerek baktı.
○- Sayın Adrien Agreste , hiçbir baskı altında olmadan , kendi isteğinizle Marinette Dupain-Cheng ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?
Adri- Evet!
○- Bana verilen yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum! Gelini öpebi-
Genç adam dayanmak yerine eşinin dudaklarına yapıştı. Genç kadın ise şaşkınlıkla karşılık verdi.
○- Damat Bey dayanamdı galiba.
O an herkes kahkahalara boğuldu. Ve bu hikaye burada son buldu.
Hadi ekstra yazayım :D
20 sene sonra
Artık Marinette ve Adrien'ın kızları ve oğulları evlenmişti ve onların da çocukları olmuştu. Birlikte evlerinin bahçesinde çay içiyorlardı.
Mari- Aşkım gördün mü çocuklarımızı? Keşke hep küçük kalsalardı. Nasıl da tatlılardı bebekken.
Adri- E aşkım onun da çaresi var.
Mari- Nasıl?
Adri- Bir tane daha bebek mesela.
Diyip karısına göz kırptı yaşlı adam. Sonra da karısının elini tutup odalarına çıkardı.
Her ne kadar yaşlı olsalar da aşkın yaşı yok dediler...
~SON~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığında Bilinmeyen
Random~Ay ışığında iki aşık~biri bilinmeyen~diğeri bilinmeyeni bilen~