5. Bölüm

286 28 5
                                    

Kedi- Aç mısın?

Mari- Biraz. Sen?

Kedi- Biraz. Ee sohbet etmek ister misin?

Mari- Tabi ki.

Kedi- Sevgilin var mı?

Mari- Yok. Senin var mı?

Kedi- Yok. Ama hoşlandığım bir kız var.

Bu içimin sızlamasına sebep oldu. Nasıl biriydi acaba?

Mari- O nasıl görünüyor?

Sağ elini belime , sol elini elimin üstüne koydu. Sadece derince gözlerime bakıyordu. Kulağıma yaklaşıp dudaklarını araladı.

Kedi- Masmavi gözleri var.. Gece mavisi saçları var..

Burnunu boynuma gömüp tekrar konuşmaya başladı.

Kedi- Eşsiz bi kokusu var..

Sol elinin parmakları elimi okşarken , sıcak nefesi boynumu gıdıklıyordu.

YAZAR

İki genç de gözlerini kapatmış , bu kısa anın tanıdını çıkarıyordu. Birkaç dakika geçmesine rağmen pozisyonlarını hiç bozmamışlardı. Ve ikisinin de kapıda onları izleyen gözlerden haberleri yoktu. Genç kız bunun yanlış olduğunu düşünüyordu. Ama bir yandan da hayatı akışına bırakmak istiyordu. Kedi'nin dudakları genç kızın boynuna değerken , genç kızın burnu Kedi'ciğinin altın kadar sarı saçlarını kokluyordu.

Alya- Emm.. Bölüyorum ama kahvaltı hazır.

MARİNETTE

Kapıdaki kızı fark eder etmez hemen geri çekildik. İkimizde kıpkırmızı kesilmiştik.

Kedi- Tamam.

Ayağa kalkarak mutfağa ilerledik. Kocaman yemek masasında altı kişi oturuyordu. Bizi çağıran kız da masaya oturunca yedi oldu. Tabi kedi ile ben de oturdum. Şu an tam dokuz kişiyiz.

Selam! Bu bölüm kısa oldu. Ama bu akşam da bölüm atarım. Karnım aşırı derecede çok ağrıyo.

Ay Işığında Bilinmeyen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin