Selam! Sizi daha fazla bekletmeden yeni bölümü atmak istedim gece kuşlarım. Bu yüzden hadi yeni bölüme!
○○○
Marinette
Gözlerimi zar zor açabildiğimde aklıma Kara Kedi'nin bana yaptıkları geldi. Onu iyi
tanıyamamışım demek ki. Bana çok kötü şeyler yaşattı. Ve benim suçum sadece ona yavaş yavaş aşık olmaktı. Belki de sadece beni kullanmak istiyordu. Belki de benden yararlanmak istiyordu. Bunu nasıl bilebilirim ki?Birkaç dakika sonra kapım tıklatıldı. İçeri girilmesi için komut verdiğimde Chloe yanıma gelerek yatağa oturdu. Elini kaldırarak omzuma koydu ve okşadı.
Chloe- Marinette.. İlk olarak sana her şeyi anlatmak istiyorum. Ama bir delilik yapmandan korkuyorum. Sana her şeyi anlatacağım. Ama benim söylediğimi Kara Kedi duymasın tamam mı?
Mari- Tamam. Yeter ki bana neler döndüğünü anlat.
Chloe- Bana eski sevgilin Adrien'ı anlatır mısın?
Mari- Tabi. İki yıl önce onunla bir kafede buluşup sevgili olmuştuk. Yedi ay önce bir restorantta yemek yemek için buluşmuştuk. Sonra yanağındaki dudak izinden ve saçlarına sinmiş kadın parfümünden beni aldattığını anladım. Ve ondan ayrıldım. Depresyona falan girdim. Benden hep özür diliyordu. Ama affetmedim. Herşeyi yanlış anladığını söyledi affetmedim.
Bunları Chloe'ye anlattıktan sonra telefonunu cebinden çıkartarak bana bir video izletti. Videoda onunla yemek için buluştuğumuz günün kamera kaydı vardı. Birkaç dakika sonra Adrien ve annesi belirdi. Annesi Adrien'ı yolcu ederken yanağını öpmüş , ve ruju Adrien'ın yanağında iz bırakmıştı. Adrien beni aldatmamış mıydı?
Video bittiğinde aklıma saçlarındaki koku geldi. O annesinin bacaklarına kafasını koymayı , annesine sarılmayı hep çok sevmişti.
Mari- O beni aldatmamış..
Chloe- Evet. O seni aldatmadı.
Mari- Ama artık beni affetmez...
Hıçkırıklara boğulmuş bir şekilde ağlarken Chloe dudaklarını araladı.
Chloe- Adrien aşağıda.
Mari- Ne?
Chloe- Adrien ve Kara K-
Mari- Kara Kedi ve Adrien aynı kişi!
Chloe- Evet. Ve bunlar , yani bu evde kalmamız hep Adrien'ın seninle tekrar sevgili olup sana her şeyi anlatabilmesi için bir oyun.
Mari- Adrienim...
Hemen yerimden kalkarak merdivenlere yöneldim. Gözümün önünden yaşadığımız her anı geçiyordu.
İlk lunaparka gidişimiz...
İlk birlikte gittiğimiz sinema...
İlk birlikte olduğumuz gece...
İlk birlikte kaldığımız otel...
İlk birlikte uyuduğumuz gece...
Ve birlite yaşadığımız ilkler...
Bahçeye çıktığımda onu şeyzonglardan birinde otururken buldum. Hemen yanına giderek maskesini çıkardım. Bana şaşkınca bakarken bakarken bakışları sinire döndü.
Kedi- Sen ne ya-
Sözünü dudaklarımla kestim. İlk başta şaşırsa da sonradan o da bana karşılık vermeye başladı.
Veee selam! Bu bölümde hiç beklemediğiniz şeyler oldu. Bir sonraki bölümde Marinette'nin tripleri ile karşılaşacağız.
Bu yüzden her oy Kara Kedi'ye sabır olsun. Sjsjsjjjsjsssjj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığında Bilinmeyen
Diversos~Ay ışığında iki aşık~biri bilinmeyen~diğeri bilinmeyeni bilen~