7. Bölüm

291 23 15
                                    

Sabah karnımda bir ağırlık hissetmemle gözlerimi araladım. Bunlar gece benimle mi uyumuş!? Tüm kızlar olarak sadece benim iki kişilik yatağımda , üst üste uyumuşuz! Offff.. Neyse işte kalkıp lavaboya gittim. Suyu açarak elimi musluğun altına tuttum. Sıcak tenimle soğuk su birbirine karışırken irkilmemi önleyemdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra pijamalarımı çıkartıp su yeşili bir taytla beyaz yarım t-shirt giyindim. Saçlarımı da hafif dağınık bir topuz haline getirerek mutfağa indim. Nino uyanmış su içiyordu.

Mari- Günaydın Nino.

Nino- Günaydın Marinette.

Mari- Sadece sen mi uyandın?

Nino- Evet. Diğerleri uyuyor. Adri- yani Kara Kedi'yi uyandırablilir misin?

Mari- Tabi ki. Ama ilk önce seni tek yakalamışken birkaç soru sormam gerek.

Nino- Eee.. Şey.. Evet?

Mari- Kara Kedi , neden maskeyle dolaşıyor?

Nino- Ben bilmiyorum.

Mari- İnanmadım ama pekii. Gerçek adı ne?

Nino- Ona sormaya ne dersin?

Dedi. Haklıydı da! Başımla onaylayarak yukarıya Kara Kedi'nin odasına çıktım. Kapısını tıklatma gereği duymadan kapıyı açtım. Yatakta uyuyordu.

Mari- Kara Kedi!

Birkaç mırıltı çıkardı. Yanına yaklaşıp yatağa oturdum ve onu omuzlarından tutarak kaldırdım. İlk önce uyku sersemliğiyle bana bakmaya başladı. Sonradan biraz ayılıp dudaklarını araladı.

Kedi- Ne var Marinette?

Tam konuşacakken Kara Kedi'nin telefonuna mesaj geldi. Telefonunu alıp gelen mesaja baktı. Gözleri dolmuştu. Telefonu kenara koyup bana baktı.

Kedi- Marinette sonra konuşalım.

Mari- Hayır. Şimdi konuşucaz. Bana kim olduğunu söyleyeceksin.

Kedi- Sana sonra konuşalım dedim!

Mari- Ben de hayır dedim!

Yazar

Genç erkek şu an nasıl tepki vereceğini bilmiyordu. Aklı karışmıştı. O mesaj gözlerinin önünden gitmek bilmiyordu. Nasıl olur da annesi kanser olabilir!?

Başı dönüyor , kendisini kaybediyordu genç erkek. Siniri bedenine sahip olurken kendisine bağırmakta olan genç kızı yataktan aşağı iterek bir küfür savurdu. Genç kız hayretler içerisinde onu iten Kedi'ye bakıyordu. Ayağa kalıp genç erkeğe sert bir tokat attı. Ama bunu yapmamalıydı!

Kedi en sonunda ayağa kalktı ve kendizine tokat atan kızın saçını tutarak öfkeyle küfürler savurmaya başladı. Kız sadece canının acısından bağırarak ağlıyordu ve Kedi'ye onu bırakmasi için yalvarıyordu.

Genç erkek sinirini alamamıştı. Kızı saçlarından sürükleyerek odasındaki banyoya götürdü. Soğuk su dolu küvetin önünde kıza diz çöktürdü ve kızın kafasını soğuk suyun içine soktu. Kız nefessizlikle çırpınırken yavaş yavaş bilincini kaybetmeye başlamıştı. Genç erkek kızın kafasını kaldırdı ve duvara doğru savurdu. Kız kafasını savrulmanın etkisiyle duvara vurdu. Kaşı ve dudağı patlamıştı. Burnu ise kanıyordu. Halsizlik ve acıyla inleyerek yere düştü. Kedi sinirini henüz geçirememişti. Yere düşen ve bilinvi yarı kapalı kızın karnına tekme attı. Kız karnını tutarak inlemeye başladı. En sonunda genç erkek kızın ağzından akan kanı umursamadan bahçeye çıktı. Ve genç kız da orada bilincini kaybetti..



Kedi'ye sövebilirsiniz. Sjsjsjsjsjsjjsssjjs.

Yeni bölüm gece kuşlarıma gece bölümü olarak gelicekk ❤

Ay Işığında Bilinmeyen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin