~Yeni bölümü sizi daha fazla bekletmek istemediğim için attım. Hayrımı bilin ;)~
Kız korkuyla çığlık atarak karşısındaki genç adamın boynuna kollarını sardı. Kedi korkmamasına rağmen kızın sarılmasına karşılık verdi.
Mari- N-ne oluyor!?
Kedi- Bilmiyorum. Büyük ihtimalle silah patlattılar!
Mari- Seni aptal! Tabi ki silah patlattılar! Ama ya biri öldüyse!?
Kedi- Burda birbirine düşman olan biri yok. Üstelik havaya ateş etmişlerdir.
Mari- Ama havaya silah patlatmak yasak değil miydi?
Kedi- Yasak , ama yasaklar çiğnenmek içindir.
Genç kız hiçbirşey söyleyemeden polisin siren sesleri kulaklarını doldurdu. Herkes ön bahçeye toplandı. Polis hepsinin ifadesini almaya başladı. Ama genç kız ortamda bir gariplik hissediyordu. Sanki kendisini bir film ve ya kitaptaymış gibi hissediyordu. Sankii , herşey kurulmuş bir oyundu?
MARİNETTE
Sıra hızlıca ilerlemeye başladı. Ve bu benim gerçekten fazlasıyla tuhafıma gidiyordu. Belki de sadece kuruntularımdan biridir! Daha az film izlemem gerekiyor!
Bir kaç kişi bahçenin bir köşesinde toplanırken sıra bana gelmişti.
Polis- Marhaba hanımefendi.
Mari- Merhaba.
Polis- Adınızı , soy adınızı ve kimlik numaranızı söyleyiniz.
Mari- Adım Marinette. Soy adım Dupain-Cheng. Kimlik numaram ***********.
Polis- Olay esnasında ne yapıyordunuz?
Mari- B-ben...Ş-şey...P-pasta-
Polis- Şuradaki grubun oraya gider misiniz?
Mari- Peki.
Hızlı adımlarla polisin gösterdiği yere gittim. Korkudan konuşamamıştım bile! Keşke bu kadar korkak ve utangaç olmasaydım!
Birkaç dakika sonra Kedi kılıklı da benim yanıma geldi.
Kedi- Tekrardan merhaba güzel bayan.
Mari- M-merhaba...umm...Kedi kılıklı.
Kedi- Üzgünüm , size kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Kara kedi.
Bana kendini tanıtırken elimi öpmesi kızarmam için geçerli bir sebepti! Sakin.. Adı Kara Kedi.. Adı da kendisi gibi karizmatik!
Kedi- Senin adın da Marinette olmalı tatlım.
Mari- S-sen nereden biliyorsun?
Bu Kara Kedi denilen karizma adlı kedi kılıklı kara kedi acaba sapık falan mı!?
Siyah deriyle kaplanmış işaret parmağını kaldırarak kıyafetime çengellenmiş kartı gösterdi.
Kedi- Burada yazıyor.
Sadece başımı sallamakla yetindim. Bir kaç dakika sonra sıra bitti ve polis yanımıza geldi.
Polis- Yürüyün!
Hepimizi iki büyük polis arabasına grup halinde bindirdiler. Ben sadece korkudan titriyordum. Kara kedi yanımdaydı. Korktuğumu titrememden anlamış olmalı ki elimi tuttu. Ona gülümseyerek başımı boynuna gömdüm. Umarıma rahatsız olmamıştır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığında Bilinmeyen
Acak~Ay ışığında iki aşık~biri bilinmeyen~diğeri bilinmeyeni bilen~