USLU KIZ OLAMAMA SORUNU

8 1 0
                                    

Ceyda'nın fısıltısını duyuyordum sürekli kolumla oynanıyordu rüyamın arasında.Rüyamda delice koşuyordum derse geç kalmıştım tam sınıfa çıkıp kapıya kolumu uzatmıştım ki "uyan artık ama korkuyorum"diyen Ceyda'nın sesini duyarak gözlerimi araladım.Gözlerimin üstünde tonlarca ağırlık vardı sanki kirpik diplerim dahi ağrıyordu yüzümde oksijen maskesi vardı sanırım hastanedeydik yüzümdeki oksijen maskesini yavaşça çıkardım"prenses uykumdan niye uyandırılıyorum ki ben"diyerek ortamı yumuşattım"şükür sonunda prenses hanım aklımı aldın ya sana bir şey olsaydı "diyen Ceyda'ya baktım çok üzgündü."Tamam ne oldu anlat"dedim yorgun sesimle Ceyda üzülsün istemem ama bedenim konuşmamı engelleyecek kadar yorgundu.

"Bilmiyorum yıkıldın yere tam güvenlik kulübesine varmıştık kendinden geçmiştin ambulansı aradık ölüyordun kalp masajı bile yaptılar aklım çıktı sana bir şey  olacak diye"ağlamaya başladı Ceyda korkudan yaşadıklarından beni kaybetmenin kıyısına geldiği için belkide hıçkıra hıçkıra ağladı tek kelime etmedim.Daha öncesinde şiddetli çarpıntılar, bayılmalar, astım krizleri geçirmiştim ama hiç ölümü düşünmemiştim.Değil düşünmek bunların başıma geleceğini tahmin dahi edemezdim."Tamam geçti ölmedim daha yaşayacak güzel günlerimiz var"uzun cümlenin ardından oksijen maskemi takarak nefeslendim biraz.Doktor geldi o sırada "hastamız uyanmış bakıyorum da, iyi misiniz Güneş hanım?" doktora kafa sallayarak evet dedim."Tüm sonuçlarınız çıktı kronik astım hastasısınız tedavi geçmişinizde görünüyor zaten aynı zamanda kalp rahatsızlığınızda varmış taşikardi teşhisi konulmuş hastanemize geldiğinizde durumunuz kritikti solunumunuz ve nabzınız çok zayıftı şuan herşeyiniz stabil görünüyor 1 hafta rapor yazıyorum evde istirahat şartıyla çıkışınızı yapacağım fakat kontrollerinizi aksatmayın ağır spor yapmak yada stresli,üzücü durumlardan kaçının lütfen tekrardan geçmiş olsun 1 tüp daha serumunuz var oda takılsın kendinizi iyi hissediyorsanız çıkışınızı onaylarım iyi günler dilerim"dedi yorgunluğu gözlerinden okunan doktor.

Ceyda da "biz herşey için çok teşekkür ederiz doktor bey Allah razı olsun sizden hayırlı nöbetler"diyerek doktora teşekkür etti."Ceyda kimlerin haberi var bu durumdan"diyerek umarım annemin yoktur yoksa kadın ne yapar üzüntüden kahrolur diye içimden geçirdim."Arayıp da birine söyleme fırsatım olmadı ki bir tek Işık hastanede olduğumuzu biliyor hasta yatışı için kimlik numarası lazımdı ona yardım etti onlara bile detaylı birşey anlatmadım"Ceyda'nın söyledikleri içimi ferahlatmıştı ama sonra olacakları hiç tahmin etmezdim.

Son serumda bittikten sonra doktorla da konuşup hastaneden çıktık ardından Ceyda bir taksi çağırdı ve yurda geçtik.Yurtta polisler bizi kapıda karşıladı silahlı taciz olayı için ifademizi alacaklarmış.Sırayla Ceyda'yla ifade verdikten sonra odaya çıkıp yatağıma uzandım ama oda arkadaşlarım bizi çok merak etmişler polis ifade için bizi aramış ulaşılamayınca yurt yetkilileri ailemizi aramışlar olay baya büyümüş.Cebimden telefonu çıkardım ve korkarak kilidini açtım bir sürü cevapsız arama mesaj annem deliye dönmüş.

Korkarak da olsa annemi aradım.

"Neredesin sen Güneş bizim aklımızı alacaksın bir gün otobüs bileti aldı yanına gelecek ne oldu iyi misin cevap ver "diyerek nefessiz konuşan anneme tam olarak yurt yetkilileri ne anlattı acaba çok korkmuştu.

"Annem ben iyiyim korkulacak hiçbir şey yok merak etme yürüyüş için çıktık Ceyda'yla sözlü tacize uğradık bizde polis çağırdık o kadar başka bir sıkıntı yok merak etme babama da söyle gelmesine gerek yok "diyerek derin soluklar aldım.

"Ne oldu astımında mı tuttu polis çağırdınız madem neden yurtta yoktunuz düzgün anlat şu olayları"annem herşeyi hissediyor ondan nasıl saklayacağım olanları.

"Tamam sultanım birazcık astımım tuttu havada serindi acile gittik hava verdiler sonra yurda döndüm geri kalanlar aynı zaten bir daha olmayacak böyle bir şey korkma tamam mı?"uzunca bir sessiz kaldıktan sonra annem konuştu. "Kış bitip yaz güneşi çıkana kadar sana dışarı çıkmak yok derse gidip geleceksin o kadar tamam mı " dolan gözlerle dinledim annemi korkuyordu gözünden sakındığı kızının sağlığından hissetmişcesine tam olarak başıma ne geldiğini bilmese de bir kısmını anlatmak zorunda kalmıştık polis ifade almak için yurda gelince yurt yetkilileri ailelerimizi aramıştı olanlar olmuştu kısacası.

"tamam annem sen üzülme ben kendime  çok iyi bakacağım dersten yurda "biraz daha annemle havadan sudan konuşup kapattık.Bu gece benim için 1 ay sürmüş gibiydi.Ceyda kızlara başımıza gelenleri anlattıktan sonra kızlarda bize kızmıştı yorgun olduğum için ışıkları kapatıp uyuduk.

Sabah olduğunda her gün erken kalktığım için kurulu alarmı bu sefer kapatıp tekrar uyumaya devam ettim bir daha ki uyanmam da saat çoktan öğlen olmuştu.Oda da kimse kalmamıştı herkes derslerine gitmişti kahvaltı saati bitmeden yemekhaneye gidip bir tost söyledim. Yalnız olduğum zamanlarda genelde kahvaltılık almaz tost yada sandviçle geçiştirirdim bugünde onlardan biriydi.  Doktor 1 hafta rapor verdiği için dinlenmek zorundaydım kolay şeyler atlatmamıştık raporu hocalarıma iletmek için bölüm başkanımızı aradım.Başımızdan geçenleri anlattım ve en az 1 hafta süreyle dinlenmem gerektiğini söyledim. Sağ olsun çok anlayışla karşıladı günün kalanını oda arkadaşlarımı beklemek,kitap okuyup,film izleyerek geçirdim.Kızlar bugün dersten geç çıkacaklarını watsaap grubundan yazdılar ilaç kullanacağım için onları beklemeden yemek yeyip ilacımı aldım.Ardından derin bir uykuya daldım.

SONRAKİ BÖLÜMDEN 

"Ben bunları çekmek zorunda mıyım"hasta halimle bide şımarık insanlarla uğraşacaktım yok ya.

Gözlerimi devirerek ders çalışma odasına gittim ama hala o kızların bağırarak konuşmalarını duyabiliyordum."Ceyda ben bu kızları şikayet etmezsem adımda Güneş değil demedi deme"derin nefes alarak "kızım doktor stres,üzüntü yok dedi sen hatırlıyor musun"dedi.Sonuna kadar haklı ama geçimsiz ve şımarık insanlara tahammül edemiyorum ki. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayat yolculuğu 'Bulutun Güneşe gülümsemesi'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin