hodri meydan

41 2 3
                                    

19.01.22, ya sizinki?
-

Güneş: Kasıla kasıla gelip not listesini kontrol ederken benden düşük aldığını öğrendiğin o an...

Güneş: Sabahtan beri gülüyorum yüzünün aldığı o şekile jhfgpsjgngpwrt

Görüldü, 18.04
Barış yazıyor...

Güneş: Diğer vizenin sonuçları açıklandığında da aynı surat ifadesini yapabilir misin?

Güneş: O sıfat-ı eşgalini fotoğraflamam lazım, moralim bozuldukça açar açar bakarım ksdjfpnmqwrtkdfgs

Barış: Dediğin surat ifadesini kafamda tam canlandıramadım ama illa fotoğrafımı istiyorsan

Barış: Yarın gel birkaç poz vereyim sana

Barış: Diğer sonuç açıklandığında morale ihtiyacın olacak

Güneş: Umursamıyormuş gibi yapıyoruz demek aşkk

Güneş: Bu iddiayı kaybettiğin gerçekliğini asla  perdelemiyor, biliyorsun değil mi?

Barış: Girdiğimiz iddiaların yarısını zaten ben kazanıyorum, Güneş.

Barış: Bunda kaybettiysem, bir sonrakinde sen kaybedeceksin.

Güneş: Ben asla kaybetmem, Barış.

Güneş: Çünkü "kazandığında" vücudumdaki her hücre, sana haddini bildirmek için baştan aşağı hırsla yenileniyor.

Güneş: Benden bir iddia çalıp, beni sürükleyen bir motivasyon veriyorsun sadece

Barış:Yenilgiyi kabul etmeyi öğrendiğin kişisel gelişim kitapları dışsal motivasyona bağlı olmak konusunda da bir şey diyorlar mı?

Barış: Dediğin gibi ben senin sınırınım, Güneş.

Barış: Senin hayalin beni geçmek.

Barış: Senin için önemli olan bitiş çizgisi değil, benim.

Görüldü, 18.10
Güneş yazıyor...

Güneş: Off Barış ne bu?

Güneş: Beni yaralamak için kullandığın argümanlara bak; kaç yıldır ikimiz de bu rekabetin içerisinde değilmişiz gibi ucuz, saçma laflar.

Barış: Saçma, ucuz diyerek konuyu
değiştirmeye çalışıyorsun. Oysa bu bir gerçek.

Güneş: Senden önce de hırslı ve tuttuğunu koparan biriydim. Hala öyleyim, limitlerimi zorlamak ve fiziki olarak görebilmek için genelde somut kişileri kıstas alıyorum. Senin yaptığının aynısını yani.

Barış: Bağımlısın insanlara. En çok bana.

Barış: Evet, kesinlikle seninle yarışıyorum ama senin kadar umursamıyorum başka kişileri, seni.

Güneş: Ne?

Güneş: JDŞSNDŞSNDŞWBSĞEJDĞSPF

Güneş yazıyor...

Güneş: Kuyruk acından dolayı, konuyu dolandırıp bu noktada düğümlediğine inanamıyorum ama tamam.

Güneş yazıyor...

Güneş: Bunu duymak istiyorsan, tamam.

Güneş: Gerçek bu olsun. En gerçek.

Güneş: Ailelerimizin ortak olduğu şirket kurulduğu andan itibaren, benim kaderim sana bağlandı. Hayatım sana bağlandı.

Görüldü, 18.22

Güneş: Ama unutmayalım ki, senin kaderinin bir sahibi de benim.

Barış yazıyor...
Görüldü, 18.22

Güneş: Biz iki kişilik bir hayatı yaşıyoruz.

Güneş: Yarışın sonunda, sadece bir kişi kendi kaderini yazabilecek.

Güneş: Bu hikayede ikinci olursan; gümüş madalya almayacaksın Barış, kaybetmiş olacaksın.

Barış: Haklısın, Güneş.

Barış: Ama unutma ki, bizim yarışımızın bitmesi için bir tarafın pes etmesi gerekir.

Barış: Bugün ikinci olmuş olabilirim.

Barış: Ama asla pes etmeyeceğim.

Barış: Ne kadar zaman geçerse geçsin,

Barış: Asla vazgeçmeyeceğim.

Barış: Ne olursa olsun

Barış: Asla yılmayacağım.

görüldü, 18.26

Güneş: Hodri meydan?

Barış: Hodri meydan.

Lider • TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin