:)

190 12 10
                                    

Selam herkese, bugün 14 Eylül Pazartesi, Gece 3.45 civarı yazıyorum bu yazıyı, halen takip eden okurlarımdan heveslerini kırdığım için özür dileyerek başlamak istiyorum cümleye, kitap yazmaya çok severek heves ederek başladım. Halen ara sıra yazma şevkim gelmiyor değil ancak üstümdeki rehaveti atamıyorum arkadaşlar. Buraya tekrar geri dönmek, eskiden iletişimde olduğum büyüklü küçüklü dostlarımla tekrar irtibat kurmak, tekrar wattpadde Ruhun Adamı olabilmek elbette isterim. Sizi çok ama çok yarı yolda bıraktım. Bundan sonra böyle olmayacak da demiyorum büyük ihtimal tekrar bırakırım, ama sanırım artık silkinme vakti geldi. Yazmak kafamı toparlamama yardımcı olur diye düşünüyorum. İlk etapta alışmakta zorluk çekecek olsam da bu platformda henüz yazmakta tecrübesi olmayan, rolleri hissetmeden yazan kesime üstüme vazife olmasa da ders verme niyetindeyim. Böyle bir niyetim olduğundan, her nasılsa bu tarz daha çok okunsa da kendi gözümde basit ve başarısız bir eser olan Erzengel Des Todes'i arşive kaldırmaya karar verdim. İlk etapta bu kitabı en baştan yeni bir kalemle ele almayı düşünüyorum. Sonrasında olaylar nasıl gelişecek inanın bilmiyorum. Görmek istedikleriniz, şu şöyle olursa daha iyi olur dedikleriniz, görüş ve fikirlerinizi lütfen yazmaktan çekinmeyin. Yıllardır görmezden geldiğim hep bir kenara attığım telefonumun ırak bir köşesinde öylece bekleyen  bu uygulamayı daha aktif kullanmak üzere adımlar atmak istiyorum. Teşekkür ederim.

Ali Fırat Gürboğa

Erzengel Des Todes (E.D.T)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin