1 épisode

1.5K 168 271
                                    

Merhaba ben deniz tatlı 🐥 niz.

Umarım yeni kurgumu

beğenirsiniz. Lütfen yazım

yanlışlarına takılmayın eh sonuçta

Türkçe öğretmeni değilim😉 

Desteklerinizi bekliyor olucam♥️

sizi morluyorum 💜 kendinize iyi

bakın iyi okumalar ♥️ öptüm

muahhh 💋

Kitaba başlama tarihinizi alıyım lütfen📅

Kitaba başlama tarihinizi alıyım lütfen📅

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ParkAnna: 3.2768 beğendi bekle beni Seul ✈️

@chominho oooo güzel hanım efendi geliyor demek şeref verdiniz efenim 🥰

@ParkAnna aa teveccühünüz efenim ilk işim senin yanına gelmek @chominho 💋

@Eunsun aşkım geliyorsun banada hediye getir bari 😅

@ParkAnna işin gücün beni tartaklamak ya @Eunsun 😭

@kookiejeonjk bir güzellik gördüm sankii 😎

@minjee Arayı açma dedik iki hafta gelmedin be yazıklar olsun eve falan almıycam seni nankör 🙄

@ParkAnna ayıp ediyorsun ama insan sevdiğini dışarımı atar @minjee 🥺

287 Yorumların hepsini görüntüle...

"Ahh aşkım nerde kaldın yaa seni öyle çok özledim ki" kollarını kocaman açmış bana sarılmak için bekleyen bir Eunsun eh her zaman ki gibi işte. Eunsun'u fazla bekletmeden ona sarıldım "geldim işte bazen çok abartıyorsun" suratı asma moduna geçti bile.

Eunsun liseden arkadaşım aslında o kadar zıt karakterleriz ki nasıl arkadaş olduğumuza bazen ben bile şaşırıyorum. Eunsun aşk insanıdır, yaşama sevinciyle dolmuş taşmış biri.

Ben onun tam zıttı üşengeç, aşka inanmayan, aslında aşka inanıyorum ama sadece babamın gözlerine baktığımda anneme öyle güzel bakıyor ki aşk gerçekten varmış diyorum. Ama anneme gelince annem babamla istemeyerek evlenmiş başka adamı sevmiş eh sonrada haliyle boşanmışlar.

Bence iyi oldu ayrılmaları. Ama tabii beni babam alsaydı resmen annemi biraz daha görmek için beni ona bıraktı. Ama işler pek istediği gibi sonuçlanmadı. Eunsun ben ve Min Jee ayrı eve çıkana dek.

"Bana ne aldın Anna?" Bir benim yüzüme birde elime bakıyor Eunsun asla değişmeyecek "eve gidince veririm hadi" arabaya doğru yürümeye başladık. Yol yorgunu olduğum için arabada uyurum sandım ama Eunsun un boş boğaz çenesi buna izin vermedi.

Sonunda eve gelebilmiştik. Sonuçta herkes Eunsun un çenesine katlanamaz. Kapıyı açar açmaz çok güzel ve nefis bir masayla karşılanmayı bekliyordum zaten 

Beni almaya Min Jee gelmediğine göre. Yavaş adımlarla masaya doğru yaklaştım ağzıma tam salatalığı atacakken korkulu rüyam bağırdı "Anna ağzına atma sakın herkesi bekle yaa sıçan gibi banıp duruyorsun git üzerini değiştir ellerini yıka ne biliyim yaa sakın hepimiz oturmadan başlama!"

İşte buda Min Jee kız temizlik hastası, çok agresif yemin ederim beni geçik ve en önemlisi anne gibi ama terlikle daha fazla döven anne gibi düşünün ehh kendisi aşçılık okuyor bu yüzden evin yemekleri ona ait. Eli çok lezzetli ama bazı kuralları var mesela

Herkes gelmeden baslatmaz yemeğe falan. Yatak toplanmadan dışarı çıkarmaz falan filan. Bende fazla uzatmadan Min Jee nin yanağından öpüp odama gittim. Güzel bir duş alıp beyaz tişört altınada kot şortumu geçirip kızların yanına gittim.

"Sofra da bir kuş sütü eksik bebeğim döktürmüşsün yene" Min Jee kafasını kaldırıp bana baktı "meleğim geldiği için o yüzden iyi ye yarın aynı sofrayı göremezsin" Eunsun söylenmeye başladı hemen "sen babanın yanına gidince bu beni aç bıraktı, yemek vermedi bana"küçük çocuklar gibi dudağını büzdü.

"Eunsun sinirimi attirma evi bok götürüyordu!" Konu fazla uzamadan araya girdim hemen "eee dedikodu falan yok mu?" Eunsun bana bakıp sırıttı "asıl dedikodu sende :) jeon Jungkook fotoğrafının altına yorum atmış" tek kaşını kaldırıp bana bakmaya başladı.

"O kim" bir yandanda kahvemi yudumluyorum eh boğazım boş kalamaz kalmamalı zaten. "Yaa varya şu yan fakülte de ki yakışıklı o" Min Jee Eunsun'un kafasına geçirdi "sana herkes yakışıklı zaten salak"

"Kızlar tanımıyorum zaten öyle birini boşverin" Eunsun lafa atladı " iyi hadi hazırlanın" "nereye" Min Jee ile bazen aynanda senkronize olabiliyoruz. "Alışverişe İki gün sonra üniversiteler açılıyor kıyafet bakalım kendimeze demi yani" 

EndlessloveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin