11 épisode

368 100 36
                                    

Konuya böyle başlamak istemezdim  Gerçekten bunu yapmayacaktım ama maalesef yapmak zorundayım
Okunmalarla oyun arasında o kadar fark var ki bu da artık beni üzmeye başladı ve sınır koymaya karar verdim ve sınır dolmadan asla yb atmayacağım gerekirse kitabı kaldırırım umarım anlaşa bilmişizdir.

İyi okumalar...🌺

Sabah baş ağrısıyla uyandım akşam partiden ayrıldıktan sonra evde biraz daha içki içtik. Banyo ya gidip soğuk bir duş aldım başımın ağrısı geçecek gibi değil. Dersim on ikide başlayacağı için sarsak şekilde hazırlandım.

Siyah kareli etek onun üstüne kirem buluz giydim. Makyajımı da yaptıktan sonra eşyalarımı alıp kafeye gittim. Eunsun ve Min Jee dersleri olduğu için erkenden gitmişler.

"Oppa ben geldim" "Anna hanım hoş geldin" "yakışıklı oppam ne yapmam gerekiyor" Sehun benim yokluğum da baya zor duruma düştü kafe fakülteye yakın olduğu için çoğu öğrenci burayı tercih ediyor gerçi biraz da ucuz.

Her zaman ki rutinlerimi tekrarlıyorum masayı sil, servis yap, para vırt zırt. Telefonumu elime alıp mesaj var mı diye baktım. Jungkook hiç mesaj atmamış. Dün öpüştüğümüzde kalbim heyecandan duracak gibiydi. Galiba çok büyük konuşmuşum 'aşk' gercekten varmış.

Me; Jungkook napiyorsun hiç aramadın merak ettim.

Görüldü✓✓

Me: Neden görüldü atıyorsun?

Görüldü✓✓


Me: Umarım önemli bir şeyin yoktur.

Görüldü✓

Me: Cevap versene

Görüldü✓

Bu kişiye artık mesaj gönderemezsiniz

Nasıl engel mi attı ama neden? Ne yaptım ki ben. Jungkook u tam üç kere aradım ama açmadı sonunda da engelledi. "Sehun ben çıkıyorm" cevap vermesini beklemeden eşyalarımı alıp okula doğru yürümeye başladım o sırada da kızlara mesaj attım

Çatlak yumurtalar🐣🐥

Kızlar acaba dün akşam Jungkook a birşey mi yaptım?

Erkek Fatma min-ji

Hayır neden sordun

Süslü eunsun

Aynn dün öpüştünüz ne olabilir.

Şu beni engellemişte

Süslü eunsun

Ne !!

Erkek Fatma min-ji

Ne!!

Süslü eunsun

Şuan nerdesin?

Okula geliyorum
E

rkek Fatma min-ji

Bence gelmemelisn

Çok geç geldim bile

.......

Gruptan çıkıp telefonu cebime koydum.

Hiç bir şey yapmadığım hâlde neden beni engelledi? Hayır yani dün öpüştük de .  Hayır hayır pozitif düşünmeliyim ki iyi şeyler olsun.

Kendi kendimi teselli ederken önce yukarı kata çıktım Jungkook orda yoktu sonra da  kafeterya ya gittim. Genellikle Jungkook burdaydı  Doğrudaru tahmin etmişim. Ama başka bı kızla sarmaş dolaş hemen yanlarına gittim.

"Neler oluyor jungkook?" "Aaa tatlı, saf bir o kadar da haşin Anna hanım gelmiş" anlamaz gözlerle Jungkook'a baktım "Jungkook neyin var senin bu kızla neden sarmaş dolaşsın?" Jungkook oturduğu sandalyeden kalkıp yanıma yaklaştı.

"Bak güzelim salak mısın? yoksa salağa mı yatıyorsun?" Tek kaşımı kaldırıp jungkooka bakmaya başladım " Jungkook biraz daha açık olur musun? Anlamıyorum seni" sesim istemsizce yüksek çıkmaya başladı.
"Jungkook beni seviyorsun ama neden bu kızlasın?"

Jungkook gülmeye başlayıp aynı zamanda işaret parmağıyla önce kendini sonra beni gösterdi "ben seni sevmek güldürme beni Anna" "Jungkook anlamıyorum daha dün beni sevdiğini söyledin biz öpüştük!"

Sesimin kontrölünü kaybettiğim gibi beynimin algısını da kaybettim. Elini omzuma koydu "seni sevmedim Anna kısacık bir oyundu sadece anla artık"
Dediği şeyle dona kaldım onun oyun dediği benim kalbim.

"Neden peki?" Cümleler ağzımdan istemsizce dökülüyor, gözlerim dolmaya başladı bile. "Şöyle anlatayım hyunglarımla iddiaya girdik sende bu iddianın ana parçasıydın. Başta iyi zorladın beni kabul ama sonunda kendi isteğinle öpünce ben kazanmış oldum. Gerçi dört günlük tatil için bile fazlasın Annacım ama girmiştik bir yola işte."

Biriktirdiğim gözyaşlarımı sonunda bırakıp ağlamaya başladım. Bunu hak edecek ne yaptım. Jungkook elini çeneme koyup eğdiğim başımı kaldırdı  "bu yaşlar neden Annacım benim yatağıma giremedin diye mi?" Daha fazla dayanamayıp jungkookun suratına tokat attıp.

"Şerfsiz sevdim ben seni, sana güvendim kalbimi açtım. Bunun için miydi?" Elimi Jungook'un çeketinin yakasından tutup sıktım "senden nefret ediyorum" ellerimi üzerinden itip bana baktı "çeket senden pahalı Annacım anlarsınya"

Omzunu omzuma çarpıp kapıya doğru ilerleyip durdu. "Boş vaktim olursa sanada bir gece ayarlarım" etrafıma baktığımda herkezin bana acır gözlerle baktığını fark etmek zor değil. Başımı eğip yavaş adımlarla kapıya ilerledim insanlar arkamdan ne dediğini duymamaya çalışıyorum.

Hyunjin kolumun birine girdi "eğdiğin başını kaldır senin ne suçun varda eğiyorsun başını. Bütün suç o şerefsizde" Hyunjin bir yere kadar haklıydı benim suçum yoktu ama kendime engel olamayıp kalbimi kırmasına izin verdim.


"Hyunjin beni eve bırakır mısın?" Sadece kafasıyla onaylamakla yetindi. O da biliyor bazen kelimeler anlatmaya yetmediğini. Eve geldiğimde bedenimi direkt yatağa başımı da yastığa gömüp ağladım.

Min jee nin sesiyle gözlerimi açtım. "Anna aşkım uyan hadi" Ağlaya ağlaya uyuya kalmışım. Gözlerimi yavaşça açıp tavana baktım "Anna hadi yemek hazırladım biraz yemek ye"  "siz yiyin aç değilim" min jee saçlarımı oynamaya başladı.

"Yapma Anna kendini hırpalama" "min jee konuşmak istemiyorum lütfen zamanı değil" "tamam canım" saçıma öpücük kondurup odadan çıktı. Yorganı başıma kadar çekip ağlamaya devam ettim.

15+⭐              15+💬

EndlessloveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin