Rahatsız edici bir sesle gözlerimi açtım. Bu alarm sesiydi.
- Mine kızım kahvaltı hazır aşağı in- tamam anne geliyorum
Rutin işlerimi halledip aşağı indim.
Annemi öptüm 😘- Günaydın annecim
- Günaydın kızım
Beraber kahvaltı yaptık.
Çantamı alıp anneme sarılıp öptükten sonra kendimi dışarı attım.
Bu gün okulun ilk günüydü. Yürümeye başladım okul evimize yakındı. Kulaklığımı takıp kendimi müziğe verdim. Okulun kapısının önünde durdum. Ne kadarda büyük ve görkemli bi okul. Hemen içeri girdim. Müdür ' ün odasını aramaya başladım. Sonunda bulmuştum. Kapıyı tıklayıp içeri girdim.- Merhaba efendim ben bu okula daha yeni nakil oldum. Acaba sınıfımı öğrenebilir miyim ?
- Hemen bakıyorum. 10/A kızım
- Teşekkür ederim efendim.
Koridorlarda sınıfımı aramaya başladım. Yürürken birine çarptım.
- Dikkat et ! Önüne bak.
- Bana çarpan sensin be düzgün konuş.
- acelem var seninle uğraşamam.
Dedim ve yürümeye devam ettim. Küstah şey ilk gün beni sinir etti. Günüm kötü geçicek kesin. En sonunda buldum sınıfımı. İçerden çok ses geliyordu bende öğretmen yoktur diye kapıyı çalmadan içeri girdim. Tamda tahmin ettiğim gibiydi öğretmen yoktu. Arkalardan boş bir sıraya geçtim. Oturup öğretmenin gelmesini bekledim. Otururken bi kız yanıma geldi.
- Merhaba sen yenisin galiba
- Evet yeni nakil oldum.
- hmm ben deniz.
- bende mine memnun oldum.
- Bende memnun oldum.
Birden seslik çöktü sınıfa. İçeri öğretmen girdi. Hepimiz ayağa kalktık. Hocanın komutuyla oturduk.
- Merhaba benim adım cenk. 21 yaşındayım. Diğer hocalara göre daha genç olduğumu biliyorum. Beni ilk defa gördüğünüzün farkındayım. Çünkü daha bu gün geldim bu okula.
- Bu daha demin çarpıştığım salak değil mi ? Bunun burda ne işi var ya. Kesin bunun acısını benden çıkarır
Herkes sırayla ayağa kalkıp kendini tanıtıyordu. Ben düşünürken sıra bana gelmişti. Hoca;
- Sen ayağa kalk ve kendini tanıt.
- Adım mine 18 yaşındayım.
Sinirle oturdum. Birden hoca bağırdı.
- Ben sana otur dedim mi!
Diye bağırdı bende sinirle ayağa kalktım 😡
- Özgünüm 😒
- Oturabilirsin.
Dedi sinirle oturdum. Başladı ders anlatmaya bu arada söylemeyi unuttum. Hoca bey matematik hocası. En nefret ettiğim ders. Hiç anlamazdım. Ders bitmek bilmemişti. Dakikaları sayar olmuştum. Sonunda bitmişti ders. Kantine indim bi bardak kahve ve çikolata 🍫 aldım.
Masaya geçtim.- Eşlik edebilir miyim güzel bayan?
- Zaten oturmuşsunuz.
- Ahh evet kusura bakmayın güzelliğiniz aklımı başımdan aldı.
- Klasik sözlere gerek yok.
- sakin ol canım ya ben mert.
- Bende mine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETLE SEVİYORUM
ChickLit(+18 yerler vardır istemeyen okumasın ) Şimdi gelelim kitabı tanıtmaya Öğretmen ve öğrenci aşkını ele aldım Nefretle başlayan bi çekişme tutkulu bir aşk ile son buluyor. Okumanızı tavsiye ederim okuyan pişman olmaz....