AĞAÇ EV

144 3 0
                                    

                            Cenk

Sevdiğim kıza yemek hazırlamak için mutfağa girdim. Yemek hazırlarken bi yandan onu düşünüyordum. İlk defa ona bu kadar yakın olmuştum kokusunu içime çekebilmiştim. Sabah kollarımda uyandı ya hayla inanamıyorum. Ahhh kahretsin. Onu düşünürken parmağımı kestim. Neyse önemli değil. Benim kalbim yaralı elim kesilmiş çok mu.

                             Mine

İnanamıyorum şuan bi ormandayım üstelik bi ağacın üstünde. Tamam burası çok güzel ama ailem çok merak etmiştir. Telefonum nerde acaba offf bulamıyorum. Cenk nerde acaba sonuçta o getirdi beni buraya biliyordur nerde olduğunu.

- Cenk !!!

Nerde bu çocuk ya. Burda onunla baş başa kalmak hiçte iyi bi fikir değil gibime geliyor korkmaya başladım cenk!!

- Cenk telefonum nerde annemi aricam?

- Bilmiyorum seni buraya getirirken yoktu yanında

- Nalet olsun orda düştü sanırım senin telefonunu kullanabilir miyim

- Tabi ama ne diyicen

- Ver ben hallederim

05*********

Aranıyorrrrr

- Aloooo

- Anne

- Kızım seni çok merak ettim neredesin niye eve gelmiyorsun seni çok özledim perişan oldum.

- Annecim şuan iyiyim sana her şeyi anlatcam....

Başımdan geçenleri anlattım.

- Kızım sen iyisin buna şükür telefonu hocana verir misin?

- Alooo

- Oğlum kızımı kurtarmısın çok teşekkür ederim sana minnettarım

- Kim olsa aynı şeyi yapardı

- Yok oğlum ben sana her zaman borçlu kalcam sen benim dünyamı bana verdin. Dile benden ne dilersen

- Olur mu öyle bir şey

- Tamam oğlum kızımı ne zaman getiriceksin çok özledim onu

- Yarın akşam orda oluruz

- Tamam oğlum

Kapattım telefonu. Bi gün daha burda kalıcak. Şuan çok mutluyum.. Yemekler pişmeye devam ederken salata yapmak için malzemeleri çıkardım.

- Ben yaparım zaten bu kadar şeyi tek başına yapmışsın

- Tamam

Şuan Mine salata yapıyor onu izlerken hayal kurdum. Evli olsaydık beraber yemek hazırlardık beraber film izlerdik. Tam dalmıştım ki Mine beni ayıltı.

- Salata hazır yemeklerde hazır sen neye daldın öyle

- Hiç yok bişey dalmadım

Beraber sofrayı kurduk. Yemek yemeye başladık. Yemek sessiz geçmişti. Sofrayı topladık bulaşıkları ben yıkadım. Cenk televizyon izliyordu. Kahve yaptım o sırada tepsiye koyup ahşap odaya doğru yürüdüm. Cenk ' in yanına gelince kahveyi ona uzattım aldı. Sonra tepsiyi masanın üstüne koydum kendi kahvemi aldım.

- Afiyet olsun

- Sağol sana da afiyet olsun

Kahve bitmişti. Biraz televizyon izledikten sonra uykum geldi. Ben gidip yatakta uzanıp kendimi uykunun kollarına bıraktım

NEFRETLE SEVİYORUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin