1 hafta sonra
Issız bi yolda yürüyorum. Nereye gittiğim belirsiz. Canım sıkılıyordu bende kendimi dışarı attım. Yolda yürürken Mert ve Cenk ' i düşünüyorum. Nasıl bi çıkmaza girdim ben böyle. İkisi beni çok yoruyor. Kafamda binlerce düşünceyle yürürken birden durdum. Karşımda 3 tane serseri bunların burda ne işi vardı. Bütün belalar beni buluyor ya. Var gücümle koşmaya başladım. Nalet olsun bu taşın burda ne işi var. Yere düştüm onlar da beni tutmuştu.
- Ne güzel şeysin sen öyle bakalım tadın nasıl?
- lütfen bırakın beni yalvarırım
Allah ım yardım et. Burdan kimse de geçmiyor ya. İki kişi beni yere yatırıp kollarımdan tutuyordu. Hayır hayır hayır olamaz napıyo o öyle. Karşımda ki üçüncü kişi bana bakıp sırıtırken fermuarını açıyordu inşallah düşündüğüm şeyi yapmaz.
- Hayır lütfen bırakın beni lütfen yalvarırım
Yüzüm ıslanmaya başlamıştı. Evet şuan ağlıyorum. Adam üstüme uzandı boynumu öpmeye başladı yerde çaresiz halde çırpınıyorum ağlamaktan sesim çıkmıyordu. Üstümde ki elbiseyi yırtı heryerim dışarda kaldı. Kendini bana sürtüyordu. Bi yandan göğüslerimi öpüyodu. Dudaklarımı hunharca öpüyordu.
- Lütfen yapma kalk üstümden
-Kızım gecenin 3 ünde dışarda gezen sensin kaşınıyordun bende seni kaşicam.
Pis pis güldü. Tam içime girecekken hayır diye bağırdım. Üstüm hafiflenince. Gözlerimi açtım. I adam yoktu üstümde kollarımı tutan kişilerde yoktu. Ayağa kalkıp etrafıma baktım. Beni kurtaran kişiyi görmemle göz yaşlarım şiddetlendi.
Bu Cenk hocaydı onları dövüyordu. Ama en çok beni taciz eden kişiyi dövüyordu yumruk üstüne yumruk atıyordu yüzüne adam kanlar içinde kalmıştı. Diğer ikisi kaçmıştı oda yerde kanlar içinde yatıyordu hayla vuruyordu. Kendime gelince yanına koşup.- Dur yeter bu kadar öldürücen
- Yetmez o sana dokundu seni öptü
Dedi bi yandan da adama vuruyordu. Yumruk yapan elini tutup öptüm
- Bu kadar lütfen gidelim
Dedim ve karanlık kendimden geçtim.
2 saat sonra
Gözlerimi yavaş yavaş açtım. Neredeydim ben yavaş yavaş kendime gelince arabada olduğumu fark ettim
- Uyandın sonunda iyi misin orda bayılınca seni alıp arabaya bindirdim.
O şerefsiz sana bişey yaptı mı yaptıysa söyle utanmana gerek yok sana dokundu mu yüzüme bak- Hayır tam zamanında geldin teşekkür ederim
- Lafı bile olmaz ben sevdiğim kadını her zaman korurum ölümümü gözü alırım uğruna.
- Nereye götürüyorsun beni
- Gidince görürsün
Dedi bende kendimi uykunun kollarına bıraktım
Cenk
Bebek gibi masum. Allah tan hep gözüm üstündeydi. Son anda yetiştim kıyamam çok korkmuş. Onu alıp uzaklara götürücem. O sadece benim onu benden başkası sevemez koruyamaz. Neredeyse sabah olcak hayla yoldayız. Günlerce haftalarca belki aylarca doğru düzgün uyumuyorum sadece bi kez bile olsa uzaktan onu görmek için. Ben benlikten çıkmış haldeyim. Seni seviyorum küçük kadınım.
Sabah ' ın 7' si
Gözlerimi açtığım da tahtalardan oluşan bir evdeydim. Üzerimde bi ağırlık vardı. Gözlerimi ovuşturup tekrar baktım. Oha bu Cenk hoca ahtapot gibi bana sarılmış. Arkadan sarılmış bi bacağı bacağımın üstünde bi kolu altımda bi kolu üstümde kollarının arasından çıkmaya çalıştım. Dediğim gibi sadece çalıştım. Tabi ki çıkamadım çıkmaya çalışırken terledim.
- Cenk kalk üstümden nefes alamıyorum
- Immmmm
Bu ne ya mırıldanmaya başladı. Uykusu ne kadar ağır bunun.
- Cenk !!! Kalk dedim kalk nefes alamıyorum ayı gibi üstüme çöktün.
Oh be sonunda uyandı üstümden kalktı. O kalkınca hemen nefesimi düzene soktum. Neredeyse ölüyordum. Sinirli sinirli baktım.
- Neredeyim ben ayrıca aynı yatakta ne işimiz var bizim??
- Orman da bi ağaç evindeyiz burası bana ait. Neden aynı yatakta olduğumuzu söyliyim. Ben günlerce haftalarca belki aylarca uyumuyorum sensiz geçen günlerde ölüyorum ben her gün her gece ölüyorum. Merak etme sana dokunmadım sadece kokunu içime çekerek uyudum. Kokunla uyumak istedim.
- Tamam ağlama ben fazla tepki gösterdim. Hayatımı kurtardın sana minnettarım.
Yine ağlıyordu bu adam sulu gözün teki ya. Gidip teselli etmek için sarılıp yanağına bi buse kondurdum. Dün gece hayatımı kurtardı sonuçta. Oda bana sarıldı.
Cenk
Şuan bana sarılıyor yanağımdan öptü rüya gibi. Bu bir rüyaysa lütfen Allah ım uyan miyim. Onu canımdan çok seviyorum. Keşke oda beni sevse sevgime karşılık verse. Beraber aynı evde aynı yatakta olsaydık benim karım kadınım olsaydı. Çok mu şey istiyorum sanki. Benim tek dileğim onunla mutlu bir yuva kurmak.
Mert
Mine kaç gündür ortalarda gözükmüyor. Bi ariyim sesini duymak istiyorum.
Aşkım : aranıyor
- Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
Nasıl ulaşılamıyo yaa.
Mine telefonunu hiç kapatmazdı acaba noldu. En iyisi evine gitmek. Üstümü değiştirip kendimi dışarı attım. Sonunda evin önündeydim. Acaba zile bassam mı. Zile bastım herşey Mine için. Kapıyı sarışın yeşil gözlü bi kadın açtı. Mine ye çok benziyordu galiba annesiydi.- Buyurun kime bakmıştınız.
Gözleri hep şişmişti ağlamaktan. Saçı başı dağılmış göz altları mosmor olmuştu.
- Efendim ben okuldan Mine nin arkadaşı onu merak ettim de telefonu kapalı görüşebilir miyim onunla?
- Bizde onu her yerde arıyoruz 2 gündür evde değil.
- Ağlamayın lütfen söz veriyorum ben onu bulcam
Dedim ve sinirle ordan ayrıldım. Acaba noldu birimi kaçırdı. Dünyam başıma yıkıldı sanki.
Mehmet : aranıyor
- Alo Mehmet bana Mine öztürk ' ü bul
Nerde olursa olsun anladın mı- Anladım efendim
Telefonu kapatıp eve geçtim. Mehmet kesin bulur onu. Kim kaçırdıysa ölümlerden ölüm beğensin.
- Mine' m seni çok özledim neredesin sevdiğim bulcam seni sakın korkma 😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETLE SEVİYORUM
ChickLit(+18 yerler vardır istemeyen okumasın ) Şimdi gelelim kitabı tanıtmaya Öğretmen ve öğrenci aşkını ele aldım Nefretle başlayan bi çekişme tutkulu bir aşk ile son buluyor. Okumanızı tavsiye ederim okuyan pişman olmaz....