0.1

19 3 8
                                    


💞💞💞

Bilinmeyen : Ne oldu James? Sen okulda onlarca peşinden koşan kız varken bir kızıl cadıya aşık olmuşsun?

James : Sen de kimsin? Yoksa şaka mı yapıyorsun Pati?

Bilinmeyen : Başlarım patine! O geri zekalının aklına gelir mi sence?

James : Ha yani şaka olduğunu itiraf ediyorsun?

Bilinmeyen : Öyle bir şey söylediğimi klavyedeki hangi harf söylemiş ki inanasın?

James : İlk defa bu kadar zeki bir bilinmeyen görüyorum.

Bilinmeyen : Hayır, ilk defa gerçek bir bilinmeyen görüyorsun.

James : Tuhafsın...

Bilinmeyen : Herkes öyle der, ama içinden. Genelde gazabımdan korkarlar.

James : Neden yazıyorsun peki bana? Canın sıkıldı da bana mı sarıyorsun?

Bilinmeyen : Evet aslında bu yüzden yazıyorum, ama asıl mesele sana gerçekten aşık olmam.

James : Bunun bir şaka olmadığını kanıtlayabilir misin peki? Şu an bunun bir oyun olduğundan başka bir şey olduğunu düşünemiyorum.

Bilinmeyen : Şuna bak, benim gibi mükemmellik abidesi olan bir kızın bile beyni yandı.

James : Bayan Ego?

Bilinmeyen : Sadece gerçekler...

James : Etrafımda egolu bir köpek daha var, o yüzden alışkınım. İdare edebilirim.

Bilinmeyen : Hiç kimse ben değilim. Bunu unutma Bay Geyik!

bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz...

Bilinmeyen : Hadi ama!

Bu kullanıcıya mesaj göndermezsiniz...

Böyle bir numara kullanılmamaktadır...

💞💞💞

Hayalci / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin