0.9

8 3 3
                                    


💞💞

James Potter, çapulcularla birlikte büyük salona giderken bir kızın ona çarpmasıyla yere kapaklandı.

Sirius Black kahkaha atmaktan yerlere yapışmak üzereyken, Remus Lupin elini yüzüne kapatmış bu rezilliği izliyordu.

İkisi de ayağa kalktığında James Potter aldığı kokuyla şoka girdi. Kız portakal çiçeği kokuyordu aynı anonimi gibi. Sonra...

Su yeşili kot ceketi. Evet aynısıydı. Saçları aynı açık kahveye dönük sarı rengiydi.

Anonimi Lilth Saltzman mıydı? Bir hufflepuff mu? James Potter huffların böyle bir şey yapacağına asla inanmazdı.

Evet tam isimleri kullanılıyor çünkü yazar bu baş ağrısıyla bölümü atmak zorunda

Kız bir yandan özür dilemeye çalışırken bir anda kaşlarını çattı. Ya kokusunu aldıysa? Hayır dedi. James beni koklamaz.

Kız koşar adım yerden tabletini alıp oradan uzaklaştı. Bu aleti Pasifica sayesinde burada çalıştırıyordu. Sonuçta Pasifica arkadaşımız bir Rav, lütfen.

Sirius Black onunla dalga geçerken, James Potter onu ilk kez takmadı. Hatta kızın arkasından gitti. Öğrenmişti bir defa anonimin kim olduğunu. Aquila ne demişti? 'Örümcek adamlar kimliklerini hep saklarlar ahbap.'

Kimliği öğrenilen süper kahramanlar işlerinden atılırlar. Bu da öyle bir durumdu işte. Gerek yoktu yazmaya devam etmesine...

James Potter ondan ciddi anlamda hoşlanmıştı. Çünkü bu bir texting. Lilith ise zaten onun için yanıp tutuşuyordu. Aşık olmuştu bir kere. Düşündü Potter, belki de Lily'e olan hisleri gerçekten çocukçaydı.

Belki de James Potter gözünün önündeki güzel şeyleri görüyordu ama mükemmel şeyleri görmüyordu.

James Potter gitti peşinden ama yetişememişti. Lilth çoktan uzaklaşmıştı. Belki de kaçmıştı.

james : Kaç anonim, bakalım daha ne kadar kaçabileceksin?

James : Buldum seni anonim.

💞💞💞

Hayalci / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin