💞💞"Yazdın mı?" Lilth hiç durmadan bir şey yazdırırken Aquila acaba yazdıklarımı görse ne düşünür diye düşünüyordu.
"Biraz nefes al kanka!" Aquila isyan etmeye başladığında Lilth' in gözleri telefona kaydı.
"Aqua sen ne yaptın?!" Lilth şok içinde telefona bakarken Aquila gülmemek için kendini tutuyordu.
Lilth Aquila' nın elinden telefonu çekti. "Ya hayır ben çok eğleniyordum!"
"Sadece beni rezil ediyorsun!" Aquila başını yere eğdi. Buna alışmıştı.
Lilth mesajları okuduktan sonra Aquila' ya döndü. "Senden yardım istemek hataydı. İsmimi bile vermişsin."
"Öff, beni azarlama! Sadece eğleniyordum." Lilth çok sinirliydi ama arkadaşına kıyamıyordu.
Lilth elini uzatıp Aquila' nın saçlarını karıştırdı. "Bir daha olmasın."
"Bundan sonra ben yazacağım. Sanırım bu benim suçumdu. Senden istemek zaten yeterince haksızlıktı."
Aquila ofladı. "Gayet eğleniyordum, sen bakana kadar."
Lilth gözlerini devirdi. Kız resmen onu ifşa etmişti! Şimdi de ifşa etmeye devam etmek istiyordu.
"Yazarken yanımda olabilirsin." Lilth bunu söyledikten hemen sonra pişman oldu...
Aquila heyecanlı bir şekilde telefona bakıyordu. Lilth' in ne yazacağını merak ediyordu. Bu iş Aquila' ya göre bir pembe diziydi.
Lilth yazmaya başladı. Ne yazacağını bilmiyordu ama James' in ona cevap vereceğini düşünerek kalbi hızlanıyordu.
'Müq İnsan' adını 'Anonim' olarak değiştirdi...
Anonim : Merhaba James, ben gerçek anonimin...
💞💞💞