💞💞💞Lilth şapkasını düzeltti. Çocuğun onu doğru düzgün göremyeceğini biliyordu ama yine de heyecandan kalbi yerde 1/80 yatıyordu. Tepik atıyordu.
Lilth gördü onu. Sözünü tutmuştu. Çıkarmıştı gözlüklerini. Böyle de çok yakuşuhlu diye düşündü görüşürüz genç kız. Adımlarını hızlandırdı.
Adımları bile kalbinden hızlı değildi şu an. Koşup çocuğa sarıldı. Çok güzel kokuyor diye düşündü. Ah, pardon. Bilerek koklamadı! Sarılınca kokusu burnuna geldi.
Kız çocuğu boğarmışçasına sarılıyordu ama bırakmıyordu da. Bırakmayacaktı. "Anonim? Sen misin?"
"Evet James, benim." James elinde olmadan gülümsedi. Kızın açık kahveye dönük sarı saçları ve beresi dışında bir şey göremiyordu ama çok da önemsemedi.
James düşündü, portakal çiçeği gibi kokuyor. James severdi portakal çiçeklerini... "Geldin. Buradasın."
"Geldim. Buradayım." James hayatında ilk kez Lily dışında bir kıza romantik bir cümle kurarken Lilth sadece gülümsedi. James onun pır pır çarpan kalbinden habersizdi.
Lilth de James' in kalbinden habersizdi çünkü yazarın 10 bölüme tamamlaması gerekti.
James de kıza sarılıyordu. Lilth' in saçları yumuşacık, dalga dalgaydı.
"En azından ismini söylesen?"
"Hıh, sadece kim olduğumu öğrenmeye çalışıyorsun."
"Tamam, en azından ilk harfini söyle. Seni bulmak istiyorum. Çünkü mıknatıs gibi çekiyorsun beni."
"Ben bir mıknatıs değilim Bay Gözlüklü Geyik!"
"Tamam canım sinirlenme. Ama şunu da bil. Hayatımda ilk kez bir anonime cevap verdim.
" Onun tam tersi olması gerekiyordu."
"Ne?"
"Ben sana asılacaktım. Neyse, L harfi. Ve şunu söyleyeyim, gryffindor değilim..."
"Seni bulacağım."
"Neden?"
"Belki bir şans veririm?"
Lilth sinirle ayrıldı ondan. Duygularıyla oynuyordu. "İkimiz de vermeyeceğini biliyoruz Potter!"
Lilth sinirle koşmaya başladığında James kızın peşinden gitmek için gözlüğünü taktı. Amacı kızı yakalayıp bakmadan gözlüğünü geri takmakdı.
Ama Lilth James' den daha hızlıydı. James' in ise son gördüğü şey kızın su yeşili kot ceketiydi.
💞💞💞