💞💞💞Hayalciler insanların rüyalarına yön vermek için doğar, yaşar ve ölür. Tek etkileyemediği rüyalar, melezlerinkidir.
Bir ilişkiye girmeleri yasaktır çünkü ilişkiye girdiğinde farkında olmadan ona güzel rüyalar gördürmeye başlar.
Yok olmaktır cezası, yasa dışıdır çünkü. İlişkiye girdikten sonra yavaş yavaş yok olur. Belki 1 dakika, belki de 11 yıl sonra...
// // // // // // // // // //
[ 8 Eylül 1983]
"Hayır, hayır, hayır!"
Aquila sızlanıp, bağırıp çağırırken Lilth ve Pasifica onun bu hallerine gülüyordu.
"Alt tarafı evleniyorum Aqua. Biraz sakin olur musun?"
"Nasıl olur bu? Gidemezsin! İzin vermiyorum banane! Anonim olmayı ne diye kabul ettiysem! Hem neden o geri zekalı? Niye onu seçtin!"
Lilth gözlerini devirdi. Aquila' nın bu hallerine alışıktı. Herkes gibi.
Lilth, gelinliğin içinde adeta bir peri kızı gibi görünüyordu. Saçlarını yandan örgü yapmış, kafasında Hekate' in sihirli mavi kelebeklerinden bir taç vardı.
Gelinliği mi? Omuzlardan düşük kolları ve balık modeli ile çok hoş bir gelinlikti.
Saçını Pasifica yapmış, elbisesini de bizzat kendi tasarlamıştı. Eh, bazen Pasifica' yı da doğal ortamına salmak lazım tabi.
Ve Lily Evans, o James' den hiç hoilanmamıştı ve şimdi bir arkadaşlarıydı. Aile dostlarıydı. Hatta geçen sene 'Evan Preweet' diye biri ile evlenmişti.
Çadırdan dışarı çıktılar. Bir kır düğünüydü. Lilth babasının onu James' e emanet etmek için yeltenirken Aquila onun kolunu tuttu.
"Kolay mı öyle bizden kız almak? Seni ben vereceğim. Şimdi yürü. Açık kahveye dönük sarı saçlı, su yeşili kot ceketli kız."
Aquila Lilth' in yanında yürümüyordu, onu sürüklüyordu. Bu da salonun kahkaha patlaması yaşamasına sebep oluyordu.
Aquila Lilth' i James' e vermedi. James' i itip. Lilth' i sandalyesine oturttu. Sonra da kendi şahit sandalyesine oturdu.
Pasifica da onun yanına oturdu. Bu yüzden Sirius ona çok kızmıştı. Lilth zorla ikna etmişti onu.
Sonra o an geldi. "Siz, James Potter. Hastalıkta sağlıkta, falanında filanında Lilth Noora Saltzman' ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
"Evet!"
Pasifica Aquila' ya tekme attı. "Sana sormuyor salak."
"Hala onu nasıl seçti anlamıyorum ya, şu tipe bak!"
// // // // // // // // // //
Lilth' in içinde kötü bir his vardı. Nefesi daralıyordu. Düğünde koşuşturan insanlara baktıkça başı dönüyordu.
Düğün yerinden evlilik cüzdanını alıp çıktı. Ne olduğunu biliyordu. Aynı şey teyzesine de olmuştu.
O yüzden Hayalciydi zaten. Teyzesi hayalciydi. Genlerinde vardı. Lilth arka sokağa çıktı. Onu kimsenin görmesini istemiyordu.
Nefes alamadı Lilth. Yere yığıldı. Gmrüntüsü kesik kesik oldu. Kesildi birden.
Lilth Noora Saltzman aşkı uğruna yok oldu.
Belki ona yazmasaydı yok olmazdı bedeni, ama kalbi yok olurdu. Asla pişman olmadı. Yine olsa yine yapardı. Aşkı bir kez tatmıştı.
💞💞💞