Ismerkedés III :
Máris próbatétel?
-Nagy eséllyel ő lesz a "felügyelő" -Gondolta Betti.
-Valamit hoz, mintha egy..papír lenne. - Szólt közbe Márk.
-Szerintem köze lehet majd a feladathoz, bár nem gondolnám, hogy megérkezésünkre 15 perc múlva már egy feladaton kéne helyeselnünk. - Gondolkodott hangosan Betti.
-Meglehet, jó gondolkodás. - Dicsérte meg Roli Bettit.
-Csak alapszintű gondolkodás... - Helyeselt Betti.
A párbeszédüket némán hallgatta Zita és Márk, nem mertek közbeszólni, mert tudták, úgy sem lesz igazuk.
-Zöld csapat! Fehér csapat! - Gyertek ide! - Órdított sokszor egymásután egy hang, ami egy ránézésre harminc körüli Marcellnek nevezett "csapatvezető"-ből jött.
-Marcell irányába haladás közben Betti és Roli beszélgettek a papírról, amit a kézben tartott a csapatfigyelő.
,,-Amúgy..mi van ha a papír csak egy teljesen normális valami munkás papír, és túl elkalandoztunk? - Kérdezte Bettitől röhögve.
-Munkás papír? Öh...lehet. Bár nem tudom minek kell valakinek versenyen egy "munkás papír" de ki tudja, lehet igazad van. - Gondolkodott Betti.
-Jó, mondjuk ez igaz, de ettől függetlenül lehet más is. - Helyeselt Roli.
-Szerintem ha más lenne, akkor nem hozta volna ide, de amint mondtam senkise tudhatja. Még.- Vágta rá szinte azonnal Betti."
Eközben Márk és Zita és elbeszélgettek, viszont ők eléggé másról, a sportokról.
,,-Na és, van kedvenc sportod, Zita? - Kérdezte Márk hallgatva bettiék beszélgetését, megtörve a csendet.
-Igen, van. A kosárért odavagyok. - Válaszolt mosolyogva Zita. - Neked van valamilyen? - Kérdezett vissza.
-Futás..! -Rögtön válaszolt rá Márk."
Közben megérkezett a csapat 4 tagja Marcellhoz, aki azonnal elkezdte magyarázni a magáét. Ami valjuk be, nem a leghoszabb volt.
-Tessék itt vannak a lapok. - Mondta Marcell, majd kinyújtott a két csapatnak egy-egy lapot, és úgy érezte, ezzel mindent tisztázott is amit akart.
A versenyzők arcairól csak úgy sugárzott az értetlenség, ezért úgy gondolta Marcell, megerölteti magát, és kimond még egy mondatot, bár ez a mondat csak több mondatot eredményezett.
-Valami kérdés esetleg? - Kérdezte, majd ásított eggyet.
A kezek csak úgy ömledeztek a magasba, szegény Marcell látván a kezek maratonját, nem kicsit megijedt, de hát muszáj volt valamit tenni.
-Igen, Betti? - Kérdezte meg a zöld csapat egyik tagját.
-Most kerültünk ide. Egy kocsi jött a házunk elé, amibe a szüleink kértek, hogy száljunk be, ami nálam nagyon nehezen sikerült, és akkor most itt vagyunk, csak úgy, a semmibe, a semmi nélkül. Valami szabály esetleg? - Kérdezte reménykedve, hogy egy érdekes szabállyal feldobja a kedvét Marcell Bettinek.
-A feladat után. - Ez a kérdés nagyon megdöbbentő volt.
-Ezek szerint lesz feladat. -Mondta Zita.
-És azután lesz valami szabályzat. - tette hozzá Márk.
Mindenki a csapata felé fordult, és elkezdték elemezni, azt a három szavas mondatot ami rengeteg dolgot rejtett maga mögött. Mire tették volna fel a kérdéseket Marcell felé, ő már eltünt, vagy ha el nem is tünt, látóhatáron kívülre menekült, így aztán mindenki megfogta a saját csapatát, és elmentek a megszokott helyükre. Az út visszafelé unalmasan, és csöndben zajlott, Betti fejében csak a:
,,Feladat"
,,Fehér"
,,Szabály" - szavak jártak, majd a bázisra visszatérve elemezték a lapon lévő dolgokat.
A lapon kettő futó ember volt látható, egy virágos réten, estefele, pont abban az időtájban, ami jelenleg folyt a valóságban.
-Ez futó verseny lesz! - Ordította meg a bázisra visszatérve szinte azonnal Márk.
-Lehet. - Mondta Betti.
-Milyen lehet? Tisztán látszik, az, hogy kettő ember versenyez a képen. - Szólt oda Zita.
-Nézzétek! - Mutatott rá Roli a kép minden sarkában elhelyezkedő egy-egy betűre, majd Betti felé fordult aki rábólintott.
-És? Mit csináljak vele? Biztos nyomtatási hiba. - Mondta Márk.
-Nyomtatási hiba a fejed! - Szólt rá Zita, majd Roli hangos nevetőgörcsbe kezdett.
-Ha balról-jobbra, fentről-le sorrendben haladunk, a betűk kiadják a "STOP" szót. - Mondta gúnyólodva Betti Márknak.
A lapon ez ál szövegként: ,,A verseny első próbájára, válasszatok ki a csapatból egy tagot, ő jön a feladatra, a kiválasztott nevét a lap áljára írjátok, majd amikor Marcell kéri, juttasátok névvel együtt vissza a lapot Marcellnak. Résztvevő neve: ___________ - Olvasta fel a lapot Roli.
YOU ARE READING
Időzítve a Versenyen
AdventureBetti, a 15 éves lány, és számára még ismeretlen Márk, Zita és Roli ismeretlenül egy versenybe keverednek. A versenyről csak találgatni tudnak, miről is van szó, meg azt, hogy egyáltalán hol vannak. A csapat már beleéli magát a jtékba, amikor megjel...