Az új hely III:
Akkor mi a feladat?
Reggel felébredtek a csapat tagjai. Zita kelt a legkorábban, már fél hétkor törökülésben ült az ágyában telefonnal a kezében, várva a többiek ébredését. Hét óra után kicsivel Roli is felébredt, majd egyből beléppet a fürdőszobába, és jó hideg vízzel megmosta fejét. Mire visszajött, Betti is ébredezett már, körülbelül azonos időpontban kelt Rolival. Fél nyolc volt és Márk még nem ébredt fel, pedig ő már fél tízkor álomba merülve várta a reggelt, ami neki még nem jött el. A feladat, mint ahogy azt még tegnap elmondták a versenyzők nyolc órakkor kezdődik, és bár hiába pihenhet most Márk, azért annyi tiszteletet mutathatott volna, hogy felkel a próba elkezdése elött. Fél nyolckor így hárman, kiballagtak a házukból, és megkérdezték a többi csapat tagjait, hogy kit küldenek. Először a kékekhez mentek oda, hisz ők voltak közelebb a zöldek bázisához. A kékekkel egyből elkezdtek beszélgetni.
-Ti kiket küldök a próbára? - Kérdezte Roli nagy mosollyal a száján.
-Én meg Lex megyünk. - Felelt Klaudia.
-Sok sikert! - Adott egy pacsit Zita Klaunak.
- Ti milyen feladatra számítotok? - Kérdezte Betti.
- Szerintünk feladatokat kell megoldani, míg a másik fát mász. - Szólt Klaudia, és Lex is bólogatott.
Roli és Betti egymásra néztek.
-Te mész fát mászni! - Üvöltötték rá egyszerre a másikra, a kékek pedig érezték, hogy ők nem pont így gondolkodtak.
-Ti mire számítottatok? - Kérdezte Kaludia látva, hogy a zöldcsapat versenyre küldött tagjaikat már ismerik.
- Tudásfájára. - Felelt Roli szomorúan. Az eddig eltelt fél napban nem volt még egyszersem szomorú, mindig vidám, vicces kedvébe volt, viszont a feladat megfélemlítette és borzongtatta Rolit.
- Nyugi Roli, megtudjátok csinálni! - Bíztatta Zita csapattársait.
- Basszus! - Ez hogy nem jutott eszünkbe! - Szólalt meg Bende a háttér közül, hisz ebben a beszélgetésben leginkább Klaudia, meg Lex vesz részt. (már amennyire tud egy néma beszélgetni.)
- Szerintem simán lehetséges, hogy mi gondolkoztunk rosszul, és tudásfája feladat lesz.- Viszont akkor én rosszul állok mert Lex néma. - Felelt kicsit szomorkásan Klau amikor megérkeztek a fehérek.
-Hali! - Köszönt a fehérektől Vendel.
-Sziasztok! - Köszönt vissza nekik mindenki a jelenlévők közül (igazából csak a zöldektől hiányzott Márk, aki úgy tünik egy fantasztikus álomban vesz részt), kivéve Lex, hisz ő nem tudott köszönni.
- Ti milyen feladatra számítotok? - Kérdezett a fehérektől Jázmin.
-Mi tudásfájára. - Szólt Roli szomorúan.
- Mi pedig famászásra és rejtvényre. - Válaszolt Klau a fehérektől szintén szomorúan.
Egymás ötletei adták a másik szomorúságát.
- Mi egy természet kérdéssorozatra számítunk. - Felelték a fehérek egy kicsit szomorkásan, hisz a többiek ötlete jobban hangzott a sajátjukjénál.
Mind a három csapat szomorkásan érezte magát, amiért a többieknek az ötletei valahogy jobban esélyesnek tartották, és ez ment mindhárom csapatnál.
-Egyébként erre mi is gondoltunk. - Szólt Betti a fehérekhez, de válasz nem jött tőlük mert nagyon elbizonytalankodtak. Mindhármójuk rossznak tippelte a saját ötletét. Pedig egy jó volt..egy jó volt..egy volt jó..egy volt majdnem jó..Pedig egy szinte jó volt..de nem.
A szervezők, közülük Marcell, odaszólt mindhárom csapatnak, főleg a fehéreknek.
-Fehérek, gyertek ! - Ment oda a fehérekhez Marcell.
-Ki a két versenyzőtök, a lapot kérem. - Szólt Marcell.
-Jó rendben, megtarthatjátok. - Adta vissza Marcell a fehéreknek a lapot, majd adott oda egy táskát.. Vendelnek.. Vendelnek és Jázminnak.
-Vendel? Te is mész? - Nézett rájuk Betti értetlenkedve.
-Aha. - Válaszolt kissé szomorúan.
Vendel megnézte a zsák tartalmát amiben egy négyzetrácsos lap, egy ceruza, egy radír és egy pár kesztyű volt, persze nem is kérdés, a kesztyű kellék egy kicsit kilógott a többi közül.
A fehérek elindultak csendben, csak Marcelltől hangzott el egy halk: "Óvatosan, Vendel." szöveg.
YOU ARE READING
Időzítve a Versenyen
AdventureBetti, a 15 éves lány, és számára még ismeretlen Márk, Zita és Roli ismeretlenül egy versenybe keverednek. A versenyről csak találgatni tudnak, miről is van szó, meg azt, hogy egyáltalán hol vannak. A csapat már beleéli magát a jtékba, amikor megjel...