1 fejezet '1

25 2 0
                                    

Ismerkedés I :

Bemutatkozás


Induljon tehát, a verseny! - kiáltotta egy ismeretlen hang, de hangját hallani lehetett.

Szóval engem beraktak, akaratom ellenére egy "csapatversenynek" nevezhető valamibe, ahol a csapattársaim ismeretlenek, és idióták? - Kérdezte Betti a "csapatban" mindenkitől, mégis úgy, hogy arra ne kapjon választ, de hát kapott

Aha - Felelte szűkszavúan Roli, majd röhögést visszatartva egy röffenéshez hasonló hang jött ki Rolandból.

-Remek..! . Szólalt meg Zita irónikusan válaszolva.

Szerintem úgy járnánk a legjobban, ha mindenki bemutaná magát, hisz teljesen ismeretlenek vagyunk egymásnak, és nem várhatják el, hogy így versenyezzünk. - Tanácsolta Roli.

-Egyetértek Rolival! Én kezdem! - Kiáltott egymásután Zita, majd elkezdett mesélni magáról.

Nos, én odavagyok az összes sportért, kezdve focitól folytatva úszással, ping-ponggal bezárólag MINDET! Viszont a fejtörők és válaszadós feladatokban nem vagyok olyan erős. - mondta Zita picit elszégyenedve.

-Kivéve ha sportkérdés! - szólt, majd röhögött eggyet Roli.

-Én pont az ellentéted vagyok! - röhögött eggyet ismét, majd elkezdett mesélni magáról.

Én szinte minden tantárgyban jó vagyok, szeretem az állatokat, olyan kérdések jöhetnek, viszont ha sportokról van szó.... - röhögött eggyet és nem fejezte be mondatát. - És szeretsz nevetni! - szólt Roland mondandójába bele Betti.

-Igen igen... - röhögött, immáron negyedgyére (abban az eltelt 10 percben) Roli.

-Ha már így közbeszóltam.. - kezdett el újra beszélni Betti

Én is szeretem szinte az összes tantárgyat, matekból különösen jó. -Kiemelném az első mondatomban a "szinte" szót. - Tette hozzá gyorsan Betti. - Ha irodalomról van szó akkor engem akasszanak fel! Utálom a versmondásokat, meg már magákat a verseket, és a versekben lévő mondatokat, és az azokban lévő szavakat, és a betűket... a számok világa az én birodalmam! - Sorolta a dolgokat Betti.

Roli hatalmas nevetésbe kezdett, és a többiek is kuncogtak egy picit legalább..

-Fura vagy. - törte meg Roland röhögését Márk, de csak egy pillanatig, hisz a mondata befejezése után újra elindult a röhögés, ezúttal már mindenki hangosabban. 

- Egyébként ha már megszólaltál, Márk. Te még be se mutattad magad. - Szólt oda Betti.

Időzítve a VersenyenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz