2 fejezet '1

10 0 0
                                    

A feladat I :

Hajrá Márk!

-Tehát ennyi infó alapján kell rájönnünk kit válasszunk az első próbatételre, amiről semmit nem tudunk, azon kivül, hogy valamilyen feladat. - Helyeselt Zita.

-Így van. Meg még tudjuk, hogy lehet, hogy futóverseny lesz, vagy lehet, hogy valamilyen kresszkérdés sorozat, és csak be akartak csapni minket, vagy, hogy egyszerre mindkettő, vagy csak rosszul gondolkodunk és egyikse. - Röhögött Roli.

- Akkor most mivan? - Űlt értetlenül, várva a válaszukat ártatlan arccal.

Választ nem kapott rá, tovább elmélkedtek a  feladaton, vagyis inkább annak megoldásán. 

- Biztosan erőnléti próba lesz. - Mondta Zita.

- Nagy eséllyel. - Válaszolt Betti.

-És szintén nagy eséllyel van köze a futáshoz. - Folytatta elméletét Betti.

A feladat nagyon összekeverte a csapatot és nem tudtak eggyezni, mindig amikor kezdett alakulni valamiről a véleményük, egy valami megakadályozta a gondolatot. 

- Ha mindkettő van egyszerre, tehát futni is, és állni is kell egyszerre, akkor én nyomtatási hiba leszek. - Horkantot fel egy jó nagyot röhögésében Roland.

- Zita elkezdett röhögni, Betti elgondolkodott Roli gondolatán, Márk meg a telefonnal a kezében, amin pörgetett valamit, várta a többi csapattagjának igenét, vagy nemét, elmerült a készülékbe.

-Mi van ha tényleg mindkettő megy egyszerre? - kérdezte már úgy, hogy kitalált valamit.

- Ez hülyeség, hogy tudna egy ember állni és futni egyszerre. - Kérdezett vissza Zita.

- Mi van, ha nem egyszerre csinálják. -Okoskodott Betti.

- Ezt hogy érted, futnak állnak, futnak állnak, futnak állnak? - Röhögött Roli.

- Mondhatni igen. Figyeljetek! Egy futóversenyen kettő pont van, ahol a versenyzők állhatnak. A startvonal és a célvonal, ezek között van a futópálya, viszont a futópálya közepén is meglehet állni. - Magyarázkodott Betti.

- Szóval azt akarod mondani, hogy verseny közben bármikor megállíthatják a játékosokat "egy kis pihenésre"? - Kérdezte kissé furcsán Zita Bettitől.

Márk közben nagyon elunta magát, ezért bemondod egy "ja" szót Zita kérdésére majd visszamerült a telefonjába. Ő így akarta megoldani a "feladványt". Roli elkezdett röhögni amit végül Betti csitított le.

- Visszatérve a kérdésedre.. -Kezdte.

- Szerintem ha kérik, hogy álljanak meg a versenyzők, és csak 1-2 másodperc késéssel állnak meg rá, akkor büntetést kapnak, mondta Betti.2

-Na ez aztán baró! - Szólt Márk, akinek úgy tünt érdekesebb a beszélgetésünk, mint a telefon.

-Hát akkor ugyanott tartunk mint eddig,  Márkot küldjük?! - Kérdezte és mondta is egyszerre Zita.

Majd Roland nagyon humorosan bemondott egy "ja" betűrakást, visszaidézve Márkot, majd hangos nevetésbe kezdett, miközben meglepödött, hogy Márk kuncogásán kivül senkit sem érdekelte a vicc.

Időzítve a VersenyenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora