İLK İHBAR

153 122 27
                                    

    Yataktan hızlı bir şekilde kalktım ve hazırlanıp asagiya indim. Çok güzel bir sofra ile karşılaştım. Ezgi elinde kreplerle geldi.

Ez  :  Eee, ne bekliyorsun ayakta, gel de soğutmadan yiyelim.
Ben:  Tamam geldim.

    Krebi tam ağzıma götürüyordun ki telefonum çaldı. Arayan Cenkti. Hemen telefonu açtım.

Ben:  Efendim Cenk
Ce  :  Amirim, hemen gelmeniz gerekiyor, ilk ihbarı aldık.
Ben:  Tamam hemen geliyoruz, Ezgi kalk çabuk gidiyoruz.
Ez  :  Tamam, ama oraya bir saatten önce gidemeyiz.
Ben:  Gideriz, arabam var, hadii beklemeee!!!

    Arabanın anahtarlarını alıp hızlıca aşağıya indik. Hızlı bir şekilde karakola gittik. Hemen odama girdim, herkes hazırlanmış beni bekliyordu. Ani bir haraketle Cenk'e dönüp

Ben:  Anlat, seni dinliyorum.
Ce  :  Amirim, bugün erken saatte şehrin çıkışındaki köprünün altında 20 yaşlarında bir kadın öldürülmüş. Oraya gitmek icin sizi bekliyorduk.
Ben:  Tamam çıkıyoruz, Ezgi not defterini almayı unutma!
Ez  :  Tamam amirim, siz merak etmeyin.

    Arabaya bindik ve olay yerine gitmek için yola çıktık. Yolda Cenk'in birşeyler söylemek için kıvrandığını gördüm. Oda dayanamayıp konuştu.

Ce  :  Keşke yiyecek birseyler alsaydık, karnım acıktı, yerdik.
Ben:  Aynen bende çok acıktım, sabah kahvaltıda yapamadım.

    Ezgi gülmeye başladı ve çantasından sabah kahvaltı için yaptığı kremleri çıkardı.

Ez  :  Boş bir anınızda size verektim amirim,ama olmadı.
Ben:  Ayy, çok teşekkür ederim, valla içimde kalmıştı, hadi gitmeden yiyelim.
Ce  :  Mmm, cok güzel olmuş, ellerine sağlık.
Ben:  Evet, bende çok beğendim, ellerine sağlık.
Ez  :  Teşekkür ederim, afiyet olsun

    Uzun bir süre kimse konuşmadı, herkes yolu izliyordu. Bende gideceğimiz yerde nelerle karşılaşacağımız, ne gibi deliller bulacağımız ve katilin kim olabileceğini düşünüyorum. Buraya yeni geldim ve kimseyi tanımıyorum, katilin kim olabileceğini düşünmem biraz saçma ama ben işte düşünmeden duramıyorum.

▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪

OLAY YERİ

    Araba birden durdu. Sanırım olay yerine geldik. Arabadan indim ve etrafa baktım. Çok sessiz ve birini öldürmek için güzel bir yer seçilmiş. Hızlı adımlarla cinayetin işlendiği yere gittim. Çok korkunç bir görüntü vardı. Hemen Ezgiye

Ben:  Ezgi dediklerimi harfi harfine not al, bu ilk görevimiz o yüzden çok önemli!!!
Ez  :   Tamam, amirim.
Ben:  Sadece tek darbe alınmış, oda kalbe. Bize daha fazla delil lazım araştırın.
Ez  :  Anlaşıldı amirim.

    Ezgi yanına birkaç kişi alıp etrafı gezmeye başladı. Bende onlara yardım amaçlı farklı yöne gittim. Biraz dolaştıktan sonra duvarda NEW 》》18:50 yazdığını fark ettim. Bu ne anlama geliyor. Yoksa, yeni cinayetin yapılacağı saat mi? Evet kesinlikle o olmalı ama bir sorun var cinayetin yerini nasıl bulacağız? Başka delillerde bulmalıyız. Etrafı iyice gezdim ama başka hiçbir şeye rastlamadım. Katile ait hiçbir iz yok. Çok iyi temizlenmiş. Bize lazım olanları aldıktan sonra merkeze geri döndük.

Ben:  Bu saat bizim için çok önemli. Büyük ihtimalle katil yine tenha ve uzak yerleri tercih edecek. Öyle yerlere kamera yerleştirin. Tam o saatte kameraların başına oturacağız veeee katil elimizde.
Ce  :  Amirim, ya katil oraları tercih etmezse o zaman ne olucak?
Ben:  Seçecek, seçmek zorunda başka çaresi yok. Şehrin ortasında yapacak değil ya?
Ce  :  İzninizle amirim, biz gidip delillerle ilgili araştırma yapalım
Ez  :  Ne araştırması Cenk, elimizde tek delil var oda saat.
Ben:  Ezgi haklı, yoruldunuz, siz gidip dinlenin, yarın devam ederiz.
Ez-Ce:  Peki amirim.

    Bir dahaki vaka nerede olabilirdi ki? Beni yanıltmaması lazım yoksa herşey biter. Bu zamana kadar hiçbir tahminimde yanılmadım bunda da yanılmamam lazım yani ben öyle istiyorum. Bu saat bize hem vakanın yerini hemde saati belli ediyor olabilir mi? Yok yaa iyice saçmalamaya başladım. Eve gidip dinlensem iyi olacak.

**********
Ez  :  Hoşgeldin Aylin, bugün yoğun geçti biraz
Ben:  Evet  öyleydi
Ez  :  Iı, şey biraz konuşmak ister misin?
Ben:  Birşey yok değilmi?
Ez  :  Yok ben sadece bugünki vaka ile ilgili birseyler söylemek istiyorum
Ben:  Tabi ki, seni dinliyorum.
Ez  :  Ben saatin hem vakanın olacağı yeri hemde saati belli ettiğini düşünüyorum.
Ben:  Ilk başta bende öyle düşündüm ama sonra saçma geldi.
Ez  :  Hmm, peki sen öyle diyorsan.
Ben:  Sen aklına birşey gelirse söyle, ben yatıyorum iyi geceler
Ez  :   Iyi geceler.

    Evet arkadaşlar

Sizce delil sadece saat mi yoksa başka anlamlarda varmı?

Lütfen yorumlarda sorumun cevabını yazınız.
Oylamayı unutmayın ve hatalı yerleri yorumlardan bildirin. Şimdiden teşekkür ederim.❤❤❤

SUÇLU MU ÂŞIK MI( ASIL KİTAP  )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin