İLK TANIŞMA

152 118 16
                                    

    Sabah Ezginin beni heyecanlı ve bağırmasıyla uyandım. Neymiş karşı komşu taşınmıştı çok yakışıklıymışta mış mış. Ayy çok ta tın yani ama ne yalan söyleyeyim komşuyu merak ettim. Ezgi tekrar koşarak çıktı ve 5-10 dk sonra geri geldi ve bağırarak adı Ateş dedi. Yaa sen ne ara gittin ismini öğrendin allah aşkına.

    Bugün izin günüm, kendime ve eve alışveriş yapmak için çarşıya gideceğim. Ezgiye güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra üstümü değiştirip aşağıya indim ve vakit kaybetmeden evden çıktım.

▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪


  Elimde ağır paketlerle hızlı hızlı yürürken ağır bir darbeyle here kapaklandım ( çok klasik oldu farkındayım😊) kendimi kaldırdım ama poşetler hep dağıldı, birazını topladıktan sonra bana bir el uzandı,ilk başta anlamadım ama elinde benim poşetlerim vardı, tam elinden poşetlerimi alıyordum ki bana;

A    :  Ateş.
Ben:  Efendim, anlayamadım.
A    :  Adım Ateş.
Ben:  Aylin
A    :  Memnun oldum.
Ben:  Bende memnun oldum, şimdi poşetlerimi alabilirmiyim?

    Sanırım Ezginin bahsettiği çocuk bu, dediği kadar yakışıklıymış.

A    :  Kusura bakma, izin verirsen poşetlerini evine kadar taşımak istiyorum.
Ben:  Yok, olmaz yani size zahmet olmasın, hem sizin işleriniz vardır, ben teşekkür ederim.
A    :  Ne zahmeti ben size eşlik edeyim.
Ben:  Yok, gerek yok gerçekten, siz işinize gidin.
A    :  Yok olmaz ben bunu kabul edemem.
Ben:  Iyi, peki madem, çok teşekkür ederim.

    Elimde poşetlerle yürümeye başladım. Oda yanımda hızlı adımlarla bana eşlik ediyordu. Hiç konuşmadan evin önüne kadar geldik, birden bişey söyleyince korktum.

A    :  Seni korkutmak istememiştim.
Ben:  Yok önemli değil.
A    :   Burada mi oturuyorsun?
Ben:  Evet, niye ki?
A    :  Şey bende burada oturuyorumda.
Ben:  Hmm, peki girelim mi?

    Bana kafa sallayınca hızlıca teşekkür edip eve girdim. Ezgi bizi görmek olmalı ki beni soru yağmuruna tuttu. Sanırım Ezginin dediğine geldim. Resmen adam yani Ateş çok yakışıklı ve tatlı, onunla konuşurken kendimi hiç olmadığım kadar huzurlu ve heyecanlı hissettim. Ona aşık olmuş olabilirmiyim. Yok yaa ne aşkı, ben polisim ve  kendimi böyle şeylere kaptırmamam lazım. Hem daha yeni tanıştık. Akşama kadar Ezgini sorularına cevap vermek zorunda kaldım ve hâla daha cevap veriyorum. Yani sen niye bu kadar merak ettinki alt üstü yanımda evime kadar eşlik etti. Hemen odama gidip kapıyı kilitledim ve Ezgi bana soru sormayı bıraktı. Kendimi yatağa atıp gözlerimi kapattım. Istemsiz bir şekilde hayali gözlerim önüne geldi. Görmek istemesem bile olmuyo gitmiyo, sanırım ondan hoşlanıyorum, yok yaa ne hoşlanması, hoşlanıyormuyum?

Merhaba
Sizce Aylin Ateşten hoşlanıyor mu?

Yoksa Ezgi mi Ateşten hoşlanıyor?

Peki Ateş kimi seviyor?

Yorumlarda fikirlerinizi yazın ve oylamayı unutmayın. Şimdiden teşekkür ederim.❤❤❤

SUÇLU MU ÂŞIK MI( ASIL KİTAP  )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin