1 HAFTA ÖNCE
A : Bugün çok acayip bir gündü.
M : Ne oldu lan anlatsana?
S : Hadi lan çatlatma insanı!
H : Yoksaa, tahmin ettigim şey mi?
A : Eve birkaç şey almak için çarşıya çıktım. Sonra yolda bir kıza çarptım. Ne olduğunu anlamadım ilk başta sonra kız resmen dizlerinin üstünde yerde oturuyordu. Yardım amaçlı poşetlerini topladım veee
H : Ve ne lan bozma anlat.
M: Sus bee anlatsın bi.
A: Kıza elimi uzattım, o hemen elimden poşetleri almaya çalıştı ama izin vermedim hemen ismimi söyledim, oda bana ismini söyledi
S: Neymiş?
A: Aylin, tesadüfe bak ki aynı apartmanda karşı komşuyuz.
M: Sen niye bu kadar mutlu oldun?
S : Hee sen niye bu kadar mutlu oldun?
H: Söyle bakiyim
A: Neyse yaa kapatalım konuyu, ben yorgunum hadi görüşürüz sonra.Telefonu kapattığım gibi koltuğun üstüne attım. Yukarı gidip bir duş aldıktan sonra üstümü değiştirip yatağa yattım. Kızın bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim. Rüya gibiydi sabah sabah karşıma çıkması beni şaşırttı ama olsun iyi bir komşuya benziyor.
Asıl sıkıntı bu değil asıl sıkıntı yarın soru yağmuruna rastlayacağım, bir şekilde onların elinden kurtulmam lazım yarın işe gitmesem mi, aynen aynen iyi fikir, e o zamanda eve gelirler. Off yaa ne yapıcam, en iyisi ise gidip soruları cevaplamak sonuç olarak eni sonu bu sorular bitecek. Umarım öyle olur.
Yatağın içinde bir sağa bir sola dönmekten olan uykumda kaçtı. Aşağıya inip kendime içecek ve yiyecek şeyler aldıktan sonra televizyonu açtım. Her kanalda saçma sapan yani benim dikkatimi çeken şeyler yoktu. Televizyonu kapattım ve kanepeden telefonumu aldım. Instagrama girip paylaşılan storylere baktıktan sonra sabah ki kız aklıma geldi. Ismini öğrendiğime göre araştırabilirim. Kızın ismi Ezgimiydi yaa, tam hatırlamıyorum, aynen Ezgiydi sabah sabah kapıma gelen insanın ismini nasıl unutabilir ki insan, kızın isminin yazar yazmaz ilk kişi o çıktı. Yok artık gözlerime inanamıyorum, kız polismiymiş hemde burdaki emniyette, inanılmaz derecede şok oldum şu an, neyse bakalım Aylin'in hesabını bulabilecekmiyim, onun isminin yazdığım gibi karşımda buldum, bakalım sen kimsin, yok artık yaa buda mı polis hemde cinayet şube komseri, çok havalıymış. O zaman Ezgiyi tanıyordur, onun sayesinde herşey çok iyi olacak. Mutlu bir şekilde yukarıya çıktım. Yatağa girdim ve mutlu sekilde uyudum.
Sabah kalktığımda hemen duş alıp telefonu aldım. Istek gelmiş açtığım zaman Ezgi istek atmıştı, kabul etmekle etmemek arasında kaldım, tabiki kabul edicem canım sonuç olarak karşı komşum ayıp olur. Takip isteğini kabul edip ona istek yolladım, saniyesinde isteğim kabul edildi. Sonra dm'den mesajlar gelmeye başladı
Mesajlar
Ez:"Selam, nasılsın."
A :"Selam, iyiyim sen nasılsın. "
Ez:"Bende iyiyim, ben karşı komşun Ezgi hatırladın mı? "
A :"Evet hatırladım, hızla gelip ismimi sormuştun. "
Ez:"Evet, kusura bakma sabah çok hızlı tanıştık, sana kendimi tanıtadım, ben Ezgi, cinayet şube müdürünün yanında çalışıyorum ve işine yeni başladım en azından bu şehirde. "
A :"Ben Ateş, bir yerde arkadaşlarımla çalışıyorum, tanıştığıma memnun oldum. "
Ez:"Bende memnun oldum.😊 "
A :"Şuan işlerim var, görüşürüz. "
Ez:"Görüşürüz."Hızla üstümü değiştirip kahvaltı yapmadan çalışacağım yere gittim. Gitmemle şoka girmem bir oldu. Erken geleceğimi tahmin edip benden önce davranmışlar. Üç arkadaşımda karşımda dikilmiş soru sormak için can atıyorlar. Yanlarına gider gitmez patron gelene kadar soru sordular. Keşke patrondan 2 saat önceden geleceğime patronla aynı saatte gelseydim en azından o zaman soru sormaları biraz zor olurdu.
▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪♡▪
Eğitim için odaya gittiğimde sorular sorulmaya devam etti. Hiç birine cevap vermeden hazırlanıp patronun yanına gittim. Hiç beklemediğim birşeyle karşılaştım. Patronun bana sorduğu soru "Ne oldu da arkadaşların soru sorup duruyo, yoksa kız mı var?" O an resmen küçük dilimi yuttum, ne diyeceğime karar veremedim. Ben aklımda ki sorunlarla boğuşurken diğer arkadaşlarım gelmiş alanlarını seçmişler bile, patronun bağırmasıyla kendime geldim. Son olarak şehir merkezi bana kalınca itiraz bile edemeden seçenekler birden önümden çekildi. Mecbur razı olup belirli saatin gelmesini bekledim. Belirlenen saat geldiğinde olay yerine geldim. Olay yeri dediğim eğitim için patronun kurdurduğu şehir merkezine benzeyen bir sahne, düdüğün çalmasıyla hemen ilerlemeye başladım, ben ilerledikçe sis artıyor ve etraf iyice kararıyordu, görevim bitiş yerine en kısa zamanda gelip bayrağı kaldırarak eğitimi bitirmek, ilk üç engeli geçtikten sonra hiç birşey görmemeye başladım. Sadece dikkatlice ilerliyordum, önüme gelen engelleri paintball ile vurduğumdan bulunduğum ortamda büyük bir yankı oluşuyordu. Hiç beklemeden iki engeli daha geçtim, son bir engel kaldı, geri geri ilerlemeye başladım, iki üç adım attıktan sonra birine çarptım ve paintball ile hızlıca ateş ettim.
Selâmlar...
Sizce kime çarptı?
Aylin
Ezgi
Hüseyin
Mert
Sedat
Fikirlerinizi yorumlarda bekliyorum.
Oylamayı unutmayın.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇLU MU ÂŞIK MI( ASIL KİTAP )
HumorYeni bir görev yeri Yeni arkadaşlar, Yeni vakalar, Ve görülmesi neredeyse imkansız bir aşk hikayesi, Ben bile bazen düşündüğümde hadi canım, yok artık, olur mu öyle şey diyorum. Benim için yapar mı, benim için hayat şartlarından vazgeçer mi? Peki...