Bugün saat 05:00'de kalktım ve bu bir ilkti. Çok heyecanlıyım çünkü ilk görevimi bugün gerçekleştirecektim. Hızlıca duş alıp çıktıktan sonra üniformamı giyip, hafif bir makyaj yapıp aşağıya inip kahvaltı yaptım. Saatte baktığımda saat 05:30 olmuştu. Bunların hepsini yarım saatte yapmışım. Saat 07:00'ye kadar vaktim vardı . Bende iş yerine yürüyerek gitmeye karar verdim. Sanırım işe geç kalacağımı düşünerek yürüdüm. Hemen hemen bir saate geldim. Daha is yerinin kapısı açılmamıştı. Kapının önündeki banka oturup beklemeye başladım. O sırada bahçeye kısa saçlı bir kız girdi ve yanıma geldi.
Ez : Merhaba, Ben Ezgi, buradaki ilk görevim.
Ben: Benimde ilk görevim ve çok heyecanlıyım.
Ez : Sizin göreviniz ne?
Ben: Ben cinayet şubenin yeni amiriyim, dedim.Ezgi birden bire ayağa kalkıp kıyafetlerini düzeltip "Amirim" diyerek bana baktı. Bende O rahatsız olmasın diye "Benim yanımda rahat olabilirsin" dedim. Hemen yanıma oturup uzun uzun anlatmaya başladı. O sıra bahçeye tatlı uzun bir çocuk girdi. Kapıya doğru ilerliyordu ki Ezgi kapının açık olmadığını söyledi. Çocuk yanımıza gelip
Ce: Merhaba Ben Cenk.
Ez: Merhaba ben Ezgi.
Ce: Buradaki ilk görevim, siz ne zamandır burada çalışıyorsunuz?
Ez: Benimde ilk görevim.İkisi konuşmaya devam ederken Cenk buraya hiç gelmek istemediğini amirin çok kötü biri olacağını söylüyordu. Ezginin onu susturması için kaş göz işareti yaptığını fark ettim. Ama Cenk hiç birşey anlamıyordu. Tam o sırada söze girdim.
Ben: Merhaba, ben Aylin ve cinayet şubenin yeni amiriyim. Deyince Cenk hemen başını öne eğdi ve bana;
Ce : Çok özür dilerim amirim, bir daha böyle bir şey olamayacağına yemin ederim.
Ben: Hhh, sıkıntı yok benim yanımda rahat olabilirsin.Uzun zaman sonra bahçeye araba geldi ve içinden inip kapıyı açtılar bizde direk içeri girip görevlendirme için baş komiserin yanına gittik. Sırayla görevlerimizi dağıttı, bende hemen dosyayı alıp çıktım. Hızlı hızlı odama girip dosyayı açtım. Dosyaları incelerken içeriye iki kişi girdi. Yüzlerine bile bakmadan
Ben: Ben Aylin, bundan sonra siz benimlesiniz. Eğer olağanüstü bir şey olmazsa ya da işten atılmazsak başınıza olmaya devam edicem.
Ez-Ce: Anlaşıldı amirim.Bu sesleri tanıyorum, kafamı kaldırdığımda Ezgi ve Cenk karşımda hazır ol da bekliyorlardı.
Ben: İyi o zaman, siz etrafı gezip neyin nerde olduğuna bakın sonuç olarak yeni geldik.
Ez : Amirim, ikimiz farklı katları gezsek malûm büyük bir yer.
Ben: Tamam, sen ilk iki katı gez, Cenk sende bu kat ve üst katı gez.
Ce : Anlaşıldı amirim
Ben: Anlaşılan bugün bir ihbar gelmeyecek, işiniz bitince katlarla ilgili dosyayı masama bırakırsınız.
Ez-Ce: Anlaşıldı amirimMesai bitiminde dışarı çıktım . Ezgi ve Cenk beni bekliyorlardı. Hızlıca yanlarına gidip ne konuştuklarını sordum. Cenk hemen söze girdi.
Ce : Ezginin kalacak bir yeri yokmuş
Ez : Yaa, ben sana demedim mi kimseye söyleme diye!
Ben: Tamam, Ezgi benimle kalabilirsin, hem bir ev arkadaşı fena olmaz.
Ez : Çok teşekkür ederim.
Ce : Söylediğim iyi oldu değil mi Ezgi
Ez : Kusura bakma, biraz sert konuştum.
Ce : Önemli değil
Ben: Biraz daha burada durursak donucaz.Gülerek yola devam ettik. Eve geldiğimizde Ezgiye
Ben: Ben yorgunum yatıyorum, sende geç olmadan yatsan iyi olur.
Ez : Tamam amirim
Ben: İşten çıktıktan sonra benimle istediğin gibi konuşabilirsin
Ez : Tamam amirim
Ben: Ezgii, yeni uyardım ama
Ez : Tamam tamam iyi gecelerOdama girer girmez üstümü değiştirip kendimi yatağa attım. Yeni birgün beni bekliyo o yüzden iyi dinlenmem lazım.
Umarım beğenirsiniz, oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın!
Şimdiden teşekkür ederim.❤❤❤sevvalglteki kitaplarına lütfen bakın
nzlcn34 kitaplarına lütfen bakın
Teşekkür ederim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇLU MU ÂŞIK MI( ASIL KİTAP )
HumorYeni bir görev yeri Yeni arkadaşlar, Yeni vakalar, Ve görülmesi neredeyse imkansız bir aşk hikayesi, Ben bile bazen düşündüğümde hadi canım, yok artık, olur mu öyle şey diyorum. Benim için yapar mı, benim için hayat şartlarından vazgeçer mi? Peki...