Floria Pinkie

85 2 1
                                    

Začnu trochu z lehka, než se dostaneme do doopravdy hlubokých částí.

Základní info:
Pohlaví: Žena
Rasa: Člověk
Věk: 23(13)
Orientace: Hetero
Class:Barbarian (Wild soul)
Jazyky: Comon a Celestial
Backround: Far traveler
Agiliment: Chaotic Good

Vzhed:
Floria má dlouhé vlnité fialové vlasy na lopatky. Malý nos a modré oči plné života. Kůži má světlou a velice jemnou. Je hubená a má velká prsa. Nosí obyčejnou halenku, kalhoty a kožené boty. Ač si to neuvědomuje je velice pohledná. Na zádech má obrovskou sekeru.

Osobnost:
Floria je lehce mentálně zaostalá a tak se chová hodně jako dítě. I jednoduché věci jí dokážou překvapit. Také je velice stydlivá, že se odmítá s klukama držet za ruce. Pro štěstí všech, chápe peníze a jak to s nimi funguje. Ze všeho nejvíce miluje květiny, krásné šaty a hudbu, ovzlášť tu elfskou, takouvou tu elegantní. Avšak nakonec se občas nenávidí, kvůli své moci. Život je pro ní těžký a ještě těší je živoz ostatních s ní.

Backstory:
Když se Floria narodila mágové hned poznali podle jejích vlasů že má nadání na magii a nezpoutaná magie proudí jejím tělem. Proto jí ve třech letech zavřely do věže a naučili číst a psát Comon a Celestial. Poté jí do věže narvaly akorát mnoho knih a jídlo jí dávaly tak aby jí netušili. Avšak Floriu nebavilo číst a učit se. Byla naštvaná a když se naštvala až moc nekontrolovazelná magie vyletěla z jejího těla. Mágové si myslely zě se učí a ona mezitím si dělala z knih osobní boxovací pytel. Z nudy také posilovala, avšak na učení ba dokonce čtení od čtyř srala. To nakonec vedlo k její mentální zaostalosti. Jednoho dne se rozhodla utéct. Neměla problém, protože dveře byly tenké aby s nimi dokázali pohnout i stařičtí seschlí mágové. Nikdo si nevšiml jejího odchodu. Na cestách potkala muže jménem Gavos Diken. Ten jí učil o světě a jak získávat věci tím že ukážeš sekeru. Jednoho se Gavos pokoušel vyspat s Floriou, která nemá ponětí o co jde, a zníčil jí její oblíbenou halenku, to jí nasralo na tolik že se poddala hněvu a chaotická magie z ní vyletěla. Gavose to vyděsilo a utekl. Za sebou zanechal jen svou sekeru.

Cíl: Floria cestuje světem aby našla Gavose Dikena a zároveň se snaží dohnat to co zameškala ve věži.

Pokud se vám Floria libý zanechejte názor v komentářích
Lanala.

Duše příběhůKde žijí příběhy. Začni objevovat