Karolin Kowai (Kawai)

33 0 0
                                    

Základní info:
Pohlaví: žena
Rasa: tiefling
Věk: 29
Orientace: bisexual
Class: ranger (Fey wanderer)
Jazyky: Comon a Infernal
Backround: pirate
Agiliment: Chaotic Evil

Vzhled:
Její pleť je modrá jako moře v zátoce nejkrásnějšího ráje. Její vlasy zase tmavě modré jako večerní obloha, co se již přelévá do noci a její oči jsou ještě tmavčí. Jak mořská hlubina co je hrobem mnoha námořníků. Její rohy jsou černé jak noční obloha. Jsou celkem krátké a lehce zaoblené, avšak ne zatočené.
V uších má dvě zlaté náušnice s nápisem Faye Island. Na rukou má několik prstenů a náramků. Volba jejího oblečení je lehce upravená admirálská uniforma (nejspíše na sto procent kradená) modré barvy s velkým výstřihem, avšak bez klobouku. Karolin má krásnou a svůdnou postavu. Uvědomuje si to a ráda toto zneužívá.

Osobnost:
Karolin je celkem nemilosrdná a velice chamtivá. Ráda se napije a ráda zpívá námořnické či pirátské otrhovačky. Když má náladu tak se i ráda miluje. V tu chvíli je jí jedno kdo to je. Jen musí být alespoň lehce pohledý a mít něco co by se dalo při milování ukrást. Veluce se jí libí stydliví lidé a nená ráda mluvky. Užívá si rvačky, ovzlášť když je alkohol dobrý a v naprostém chaosu jsou všichni proti všem.

Backstory:
Karolin Kowai je dcera pirátského kapitána Huga Kawai. Její pravé jméno je Karolin Kawai. Do čtrnácti žila v přístavním městě Verzo se svou matkou. Když jí ale matku zabili strážní, protože odmítla je uspokojit, Karolin se jako černý pasažér dostala na moře. Po nějaké době se přidala k pirátům a aniž by o tom věděla, tak je tyto piráty vedl její otec Hugo. Zjistila to až když jí bylo 18. Později Karolin vyměnila lodě, protože být dcerou kapitána byla obrovská otrava. V tu dobu si zněnila příjmení na Kowai. A doopravdy k ní sedělo. Byla postrachem odchodníků ale i když byla v náladě tak všem. Jednou se nepohodla se svým kapitálem Fergem Givinem a uspořádala vzpouru. Svrhla Fergema a stala se kapitánkou. Bohužel se pisádce vzpoura tak zalíbila, že jí po pár měsících zopakovali. Karolin vyhodili do moře a měla štěstí že jí vyplavylo na ostrov. Ten ostrov později pojmenovala Faye Island, protože na něm mimo jiné žili i víli. Karolin se s nimi spřátella a strávila asi rok na ostrově. Pak ukrada vílám jejich magické kameny a odplula. Zorprodala kameny, přidala se znovu k pirátům, svrhla kapitána a následně byla sama svržena. Rozhodla se tedy vrátit na Faye Islan, avšak víli jí řekli že se nesmí vrátit dokud nevrátí všechny kameny. Od té doby Karolin putuje souší a hledá rozprodané kameny.

Cíl: získat svěchny kameny, vrátit se na ostrov, naučit se vílí magii, manipulací si zotročit víli a z ostrova přepadávat lodě.

Duše příběhůKde žijí příběhy. Začni objevovat