Kelly

21 0 0
                                    

Kelly není udělná do DnD 5e.
Zi:
P: žena
R: půlelf
V:25
O: asexuvál
C:bard/ledová čarodějka
J:common, elven, drakonis, drawish
B: nemá
A: true neutral

Vzhled:
Kelly má dlouhé vlnité černé vlasy. Její oči jsou zelené světlé zelené. Avšak jedno je plné života a druhé takové mrtvé. Nosí bílou halenku, černou sukni s červeným zdobením. Přes ramena má též hozený červenočerný šátek. Přes rameno má tornu a vždy u sebe nosí kopí, dříve to byly vydle, ale ty jí zníčil kraken. (To se stalo ve hře). Jako její poslední doplněk je jasně červený šátek na své hlavě. Tento šátek nosí neustále. Jen na spaní si jej sundavá. To vše protože její uši byly seříznuty aby vypadaly jako lidské. Jediná známka, že kdy byly špičaté jsou malé jizvy.

Osobnost:
Kelly je většinou přátelká, veselá a podpořivá. Taky je celkem starostlivá a většinou se chová jako matka pro ostatní. Na druhou stranu je až moc emocionální. Často nedokáže udělat správné rozhodnutí a jde po nejjednodušších cestě jak přežít. Avšak jakmile padne něco co se týká její minulosti, Kelly padá do obrovské deprese. Jediné co jí uklidňuje je alkohol a její magiká lyška Fem. Kelly nesnáší šlechtice a zákony.

Backstory:
Kelly se narodila v otroctví. A strávila tam skoro celý život, až do svích 23. Ta doba pro ní bylo naprosté peklo. Jako otrokyně byla jako večerní společnice. Kvůli své kráse a nádhernému hlasu. Byla donucema se naučit spívat v mnoha jazycích mnoho písní. Za tu dobu Kelly měla osm potratů a čtyři porody. Její první dítě jí vzaly a daly do programu a tvorbu živích panenek. Její druhé dítě zemřelo při porodu a Kelly byla za to ráda. Své třetí dítě zabila aby nežilo v otroctví či bylo dáno do projektů. Své čtvrté se také pokusila zabít, ale ještě mež to udělala tak jí ho sebrali. Své seříznuté uši získala když její noví majitel chtěl člověka ale vzal Kelly kvůli jejímu hlasu. Od něho také nakonec utekla.

Cíl: Kelly má dva cíle a sama neví který je pro ní důležitější.
Kelly chce založit sirotčinec pro všechny nechtěné děti.
Kelly se chce pomstít všem nóblům ve světě.

Duše příběhůKde žijí příběhy. Začni objevovat