Abora Parte (Rebeka Teraby)

21 0 0
                                    

Základní informace:
P:žena
R:Half-elf (dark elf heritage)
V: 29
O: Lesbian
C: Warlok (fiend)
J: Common, Elven, Infernal, Drawen
B: Archaelogist
A: Chaotic neutral

Vzhed:
Adora má dlouhé vlnité vlasy co jí padají až kousek pod ramena. Ty jsou hnědé ale jejich spodní polovina má jasně rudou barvu. Její oči mají kalnou fialovou barvu jako kdyby byly modré a někdo do nich zámichal červenou barvu. Přes její nos a levé oko se táhne rudé tetování kříže a kruhu ve kterém je napsanó v Infernal: "Saryny majetek" Na sobě nosí jasně oranžovou volnou halenku s dlouhýmy a širokými rukávy. Kalhoty má výstižně černé a své brnění nosí z časti pod halenkou a z čásni na ní. Pozorné oko si může všimnout popáleniny na pravé straně jejího krku co se táhne až na její záda.

Osobnost:
Adora je velice podezřívavá. Hlavně proti komukoliv kdo mluví či rozumí Infernal. Jinak je kamarádská, energická a obrovský nerd do historie. Jedna z výrazných vlasností Adory je její fixace na její kočku jménem Gold. Nese lehce špatně když se Gold lísá moc k ostatním liden. A to platí i nazpátek. Pokud se Adora moc splíží s někým Gold dá najevo svojí nezpokojenost.

Bakstory:
Adora trávila většinu svého času prohledávaním všemožných zřícenit a to už od velice mladého věku. Na jedné expedici potkala tieflingu jménem Saharia Devante. Ty dvě se splížili a společně začaly trávit čas, ale Saharia se pokaždé snažila zabránit Adoře aby chodila do jedné hrobky. Uběhl nějaký čas a Saharia s Adorou se staly pár. Obě milivaly historii a Saharia se zdála že jí hodně zná. Adora se nakonec rozhodla že tu hrobku prozkoumá. Tan zjistila že Saharia je ve skutečnosti démon. Saharia se pokujila Adoru zabít protože se bála omítnutí. Adora jí ujistila že by jí nikdy neopustila. Při tom incidentu Saharina popálila Adory oblyčej na levé tváři. Ty dvě spolu utvořili pakt, díky tomu Saharina změnila tu spálenilu na rudé tetování a Adora získala nějakou tu moc. Nastal pro ně krásný čas a Saharin dokonce darovala Adoře kočku. To trvalo dokud nepřišel Saharin otec, vysoký démon Daskovan, co začal Adoru nahánět, která musela utéct. Sama, protože Daskovan dokázal Saharin sledovat. Saharina na dálku změnila podobu Adory aby jí Daskovan či ti co jej následují jí nemohly najít.

Cíl:
Přežít a dokázat že má na to být se Saharinou.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 29, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Duše příběhůKde žijí příběhy. Začni objevovat