Ederik Norkos(Robert, Jasmina, Roberta)

21 0 0
                                    

ZI:
R: půlelf
P: muž
V: 27
O: homosexuál
Class: bard (glamor)/cleric (trickery) Beshaba
J: common, elvish
B: fartraveler
A: Chaotic neutral

Vzhed:
Ederik má krátké blond vlasy, modré oči a černé zmanénko vedle pravého oka. Z jeho levého koutku vystupuje malá jizva, z toho jak byl dříve natrhut. V uších má kulaté náušnice a navíc ještě jeden piersing v pravém uchu. Jeho oblečení je velice pestobarevné a nápadné. U sebe nosí ještě barevnou sukni s černou parukou a rudými šaty. Má i pař jizev různě po těle. Hlavně na hrudi, ramenech a zádech.

Osobnost:
Ederik je veselý týpek co si rád užívá s ostatními muži. Rád je svádí, uvádí do rozpaků či lehkého znechucení. Pro něho je to hra. Rád pije, ale jen slabší a ovocný alkohol. Různým lidem se představuje jako Robert. Hlavně mužům co chce zbalit na noc. Takže polovina lidí co ho zná, ho zná jako Ederika a druhá jako Roberta. K tomu pár lidí ho zná jako Jasmina. Ederik se totiž rád převléká i za ženu. Jeho ženské alter ego je Jasmina a Roberta. Na konci Ederik je základ, veselý a cynycký. Robert je svůdník a lichotník, takový ideální muž z románů. Jasmina je veselá dívka a naivní dívka a Roberta je krásná žena s nadhledem nad situací a je velice svůdná. Ederik nesnáší prostitutky. Dle jeho slov je to protože nemají ke svému tělu zádnou úctu a protože akorát berou pěníze a šukaj co by on mohl svést. Nakonec pokud jde o denní nesexuální život tak si více rozumí s ženami.
Jeho typ jsou svalnatí ale jenmí muži a malí křehký muže.

Backstory:
Ederik je syn slavné bardky a nynofanky Markysy Norkos (elf). Je také syn některého z jejích milenců. Nikdo nemá ponětí který. Má jich mnoho. Ederik byl svou matkou učen hrád na různé nástroje a jak svádět. Ederik velice rychle zjistil, že není na holky a svedl jednoho z matčiných milenců. V tu dobu si vytvořit své první alter ego Jasminu. Když ho jeho matka odhalila, tak ho vyhodila z domu, protože nesnášela homosexuály. Dle jejích slov, nedají se pořádně šukat. Poté se Ederik vloupal do svého bývalého domova a vykradl svou matku. Peníze následně rozdal různým LGBT skupinám. Začal cestovat po celém světě jako dobrodruh. Za tu dobu měl tři přítele. Orčího drujda Hagara se kterým se nakonec velice rozhádal a popral. Tabaxi zloděje Flugr co se nakonec poddal svím instynktům a založil vlastní rodinu. Poslední byl lidský rytíř Garryman co donutil Ederika aby se stal i clerikem. Ederik si vybral trickery a bohyni Beshaba Lady Doom. Garryman zemřel Ederikou vinou.

Cíl: prostě se jen nechává najímat a svádí muže co se mu líbí.

Duše příběhůKde žijí příběhy. Začni objevovat