Zarina Karin (Zarina Hagose)

24 0 0
                                    

Základní informace:
Pohlaví: žena
Rasa: Sea Elf
Věk: 365
Orientace: panromantic
Class: rogue (assasin)
Jazyky: comon, elvis a Aquan
Backround: Folk hero
Agiliment: Chaotic good

Vzhled: Zaria má lehce tmavčí opálenou pleť, protože se velice snadno opaluje. Avšak pokud dlouho nebude na slunci její kůže dostane její původní světlou barvu. Má dlouhé černé vlasy co se jí lehce kudrnatí. Buď je nosí v culíku či v drdolu. Její oči jsou modré a plné života jako oceán co tak miluje. Její oblečení tvoří halenka, vesta, krátká sukně a trenýrky co nosí pod tou sukní. Všechno má lehce volné tak aby to ní perfektně drželo a zároveň se dalo docela jednoduše a rychle sundat. Sukně a vesta mají černou barvu. Ze zadu na levém rameni má jizvu ve tvaru X.

Osobnost:
Zarina je veselá dívka co si našla vyší účel. K ženám se chová přatelsky, k mužům lehce chladně, k nonbianery se chová podle toho na jaké pohlaví se spíše chivají, k transexuálním mužům (trapky) velice přatesky a k transexuálním ženám bez pochopení. Její rozdělení lidí je: ženy, muži, grázlové, trapky a zbytek. Zarina si mislí že trapky jsou velice roztomilé a ač nevyhledává sex, trapky nikdy neodmítne. Obzvlášť když je jí nabídnuto být Top. Díky svojí minulostí Zarina nesnáší určitý typ lidí, hlavně mužů. Říká jím grázlové a jsou to ti co se ke svím partnerům chovají jako k hračkám či pouhým věcem, či ti co zneužívají citů druhých. Pak se tam počítají: vyděrači, uchylové, násilníci, šmíráci a často i nestydatí bardi. Zarina je vrah. Seriový vrah grázlů.
Ráda rozdává vizitky s nápisem: Zarina Karin, Zkáza grázlů.
Backstory:
Ve vesnici Manhood kde Zarina výrůstala byl již dlouhé doby zavedený pevný patriarchát. Muži vládli nad ženami a dokonce je občas používaly jako zboží. Zarina byla prostřídana mezi mnoha muži než ve 139 se dostala do rukou Petera Hagose. Do tohoto muže se zamilovala a on se zamiloval do ní. Avšak po 50 letech vše vyprchalo a Peter jí začal využívat jako věc. To šlo takových dalších sto let. Spolu měli dva syny. Fuga a Sedrika. Fugo byl obrovský egoista a choval se ke své matce jako jeho otec. Sedrik celí svůj čas tráví v knihovně. Po tech sto letech Zarině lehce ruplo v hlavě. Vzala nůž a zavraždila svého muže a syna Fuga. Nějakou dobu byla na útěku a schovávala se u ostatních žen ve vesnici. Až jednoho dne se muži rozhodli že na výstrahu zabijí a vyvěsí Zarininu nejlepší kamarádku Karin. To vyslalo Zarin na serii vražd všech možných mužů, dokud i zbylé ženy nepovstaly a neuchopili se moci. Vesnice se přejmenovala z Manhood na Womansea a Zarina se stala hrdinkou. Jednoho dne potkala ženu z dálky, která jí povyprávěla o světě mimo Womansea. Zarina si uvědomila že i mimo její vesnici jsou grázlové. Zahodila své příjmení a místo něho si dala jméno své kamarády, vyzbrojila se a bez varování opustila Womansea. Tak se Zarina Karin, hrdinka žen a zkáza mužů, odhodlaná a vlastně lehce šílená, se vydala do obrovského světa.

Cíl: ochránit neviné ženy před těmi hnusnými grázli. Také se nesmížit na úroveň grázla, už teď občas myslí na některé grázli jako na hromadu masa a sraček.

Duše příběhůKde žijí příběhy. Začni objevovat