Derek Al Tenebris

16 0 0
                                    

Derek byl vytvořen do speciálního světa mého kamaráda a tak je možné jeho backstory. Pokud by jste chtěli něco podobného, domluvte se svím DM.

ZI:
P: muž
R: Asimar (fallen)
V: 31
O:hetero
C:cleric (war)
A:lawfull neutral
B: bounty hunter

Vzhed:
Derek je vysoký a svalnatý muž. Má dlouhé černé vlasy a tmavě hnědé oči. Jeho oči postrádají jakoukoliv známku zájmu o cokoliv kolem. Neustále má na sobě své brnění a kladivo. Většinou nosí tmavé barvy oblečení.

Osobnost:
Derek je obrovský flegmatic a cynik. Rád kouří a pije. Je to ateista ač bohy osobně zná. Rád si také užívá s různými ženami. Půlorkyně a elfky jsou jeho nejoblíbenější. Zná mnoho bordelů a hospod v celém světě. Nesnáší byt zavlečen do cizích záležitostí, ale platí pro něj, práce je práce. Na druhou stranu do všechno a všech rád rýpe. Jeho nejoblíbenější oběť rýpání je Hora, bůh země.

Backstory:
Derek je synem jednoho Aasimara Protektora a Tenebris bohyně temnoty. Jeho matka toho Aasimara znásilnila a následně zabila. Chtěla mít Protektora ve své armádě. Když to zjistila Lux, bohyně světla nechala Dereka padnout a stal se z něho fallen Aasimar. Tenebris jej teď už s lehkým nezájmem vychovala. Naučila ho boje a jak používat svou božskou krev a sní spojenou magii. V tomto světě zuří válka mezi bohy a Derek se měl stát nejsilnějším bojovníkem Tenebrisiny armády, avšak když mu bylo 17 let, rozhodl se ze své domoviny odejít a nemít nic společného s tou válkou. Potkal partu lidí a s nimi vytvořil lupičský gang Bonk co okrádal obě strany konfliktu a stáli si za svou neutralitou. Stál si zní tak, že když ostatní zjistili že Derek je synem bohyně temnoty, vyhodili jej z gengu protože nebyl neutrální. Derek se tedy vydal na cestu lovce odměn a skryl svou minulost. Bohužel to ho zapletlo do nekonečné války bohů.

Cíl: mít pokoj od božských záležitostí.

Duše příběhůKde žijí příběhy. Začni objevovat