Bölüm Şarkıları : Shawn Mendes - Treat You Better , Baba Zula - Bir Sana Bir de Bana
İyi Okumalar 🖤
*
Elimdeki kağıtla uzun bir süre bakışmıştık. Okursam Ege'nin özel hayatına karışmış gibi olacaktım. Bir yandan da benim hırkam Ege'de kalsa ve cebinden bunun gibi bir kağıt çıksa Ege ne yapardı diye düşündüm. Galiba okurdu. Hatta kesin okurdu ve okuduğu için ona kızmazdım. Senelerdir arkadaşız ve eğer özel bir konu varsa er ya da geç birbirimize anlatırız. Ben bu kağıdı okursam sadece biraz erken öğrenmiş olacaktım. Hatta belki de kendi kendime kuruntu yapıyorumdur. O kadar da önemli bir şey değildir.
Kendi kendimle yaptığım uzun beyin fırtınası sonucunda kağıdın içinde ne olduğunu öğrenmeye karar verdim. Heyecan ve biraz da korkudan olsa gerek ellerim titreyerek katlı olan kağıdı açtım. Bu bir mektuptu. Ege'nin annesi ve babasından...
*
Elimdeki kağıdı hızla tekrar katlarken aynı zamanda da neden içinde yazanları okumak gibi bir aptallık yaptığımı düşünüyordum. Yine merakım ağır basmış ve kendimi kontrol edememiştim. Ege'nin son zamanlarda neden böyle davrandığını şimdi daha iyi anlıyorum. Sorun şu ki Ege'ye bildiğimi söylersem bana olan güveni sarsılabilir. Söylemezsem de bu sefer vicdanım rahat etmeyecek. En nihayetinde Ege bize olanları anlattığında bilmiyormuş gibi yapmam gerekecek ve bu gerçekten doğru değil. Anlayacağınız iki ucu da temiz olmayan değnek...
Madem bir hata yaptım, bu hatamı bir yalanla örtbas etmemeliydim. Telefonumu alıp Whatsapp'a girdim. Sohbet listesinden Ege'yi bulup yazmaya başladım.
Ege ♥
B: Selam
B: Yarın buluşalım mı? Bi konu hakkında konuşmamız gerekiyor.
Mesajı yazdıktan sonra telefonu masamın üstüne koyup parmaklarımla sabırsızca masanın üstünde ritim tuttum. Bir dakika geçti... İki dakika geçti... Üç dakika geçti... Bir an önce yazsa da rahatlasam diye düşünürken bildirim sesini duymamla telefonu elime almam bir oldu.
Ege ♥
E: Selam
E: Bir sorun mu var?
B: Sayılır...
B: Yarın anlatırım.
E: Merak ettim Buse. Şimdi söylesen olmaz mı?
B: Yarın konuşalım dedim ya Ege.
E: Pekii sana da hiç ısrar edilmiyor. Nerede buluşuyoruz ?
Önemli bir konu konuşacaktık ve çok kalabalık bir yer olmasa iyi olurdu. Yarın tatil olduğu için annemler evde olurlardı. Evi eledim. Park da çok kalabalık oluyordu hafta sonları. En iyisi okulun bahçesiydi. Hem kalabalık olmuyordu hem de bolca geniş alan vardı.
B: Okulun bahçesi olur bence.
E: Okulun bahçesi mi ? Kafeye gitseydik bari. Okuldan bıkmadın mı .d
Ah be Ege olayın ciddiyetini bilsen... Hala işin dalgasındasın.
B: Okulun bahçesinde buluşalım Ege.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L E B L E B İ L İ G A Z O Z |🥤
Teen Fiction"Hani bir şey alacaktın Ege, dalga mı geciyorsun benimle ?" "Sakin ol güzelim. Yürü hadi." Bu kadar sakin davranması sinir bozucuydu. Bir dakika. Bir dakika. Ne? nE? NE? Bana güzelim demişti. Bunca yıldır tanıdığım insan bana ilk defa güzelim dedi...