#1

92 14 13
                                    

MultiMedya:Açelya(başrol)

______________________________________________________
Uykumun en tatlı yerinde kafama yediğim yastıkla yerimden fırladım.

"Hadi lan kalk artık akşam oldu."

Uykusuz gözlerle sesin sahibine baktım,bu Selin'di.Kendisi benim çocukluk arkadaşım olur.Maalesef.

Benim bile zor duyduğum sesimle konuşmaya çalıştım.

"Saat kaç?"

"10"

Hızlıca bana fırlattığı yastığı 2 katı hızla ona fırlattım.

"Lan gerizekalı,akşam oldu diyorsun birde.10 lan 10,sen ne zaman gördün benim tatilde 10'da kalktığımı?"

Şaka değil buarada,ben tatillerde hiçbir zaman saat 10'da kalkmam,en erken saat 1'i bulur.

"İşte ben de bi ilk olsun istedim.Kalk hadi,sana kahvaltı yaptım."

"Valla mı?"

"Valla,gel hadi."

"Dur ya,bi dakika.Sen eve nasıl girdin?"

Pis pis sırıttı.

"Sevim teyzem saolsun memlekete giderken evin yedek anahtarını bana verdi seni arada yoklayayım diye."

Yastığımı alıp yüzüme bastırdım.Çünkü biliyordum ki benim pek sevgili arkadaşım beni hergün rahatsız edecekti ve ben evde yalnız kalmayı herşeyden çok istiyordum.

"Of anne,of anne!"

"Sen sormadan ben söyliyeyim,tabiiki de yalnız kalmayı sevdiğin için hergün gelip seni rahatsız edeceğim.Hatta belki arada 1 2 gün yatılı kalırım eve erkek atarsın belki diye.Maksat şerefsizlik olsun."

Gözlerimi devirdim.

"Öyle birşey hiçbir zaman olmayacak."

Gülümsedi.

"Biliyorum,dalga geçiyorum.Ama yinede geleceğim.Neyse,gel hadi kahvaltı yapalım,çok acıktım ben."

Yanağımdan öptü ve aşağı indi.Ben de nedenini bilmediğim bir şekilde 35 40 saniye boyunca karşımdaki duvara bakıp elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim.

"Oooo döktürmüşsün."

Saçlarını savurdu.

"Biliyorum,deniyoruz birşeyler."

Birkaç dakika öyle sessizce yemek yerken sessizliği bozan Selin oldu.

"Açelya?"

"Efendim?"

"Bi arkadaşım haber verdi,bugün akşam Umut'un doğum günü partisi varmış."

"Hangi Umut'un?"

"Off açe,kaç tane Umut tanıyorsun,seninki işte."

"NEEEE?Selin,o partiye gidiyoruz."

"Gideceğiz,gideceğiz tabii ama ilk önce bi AVM'ye gitmemiz lazım."

"Neden?"

"Ne demek neden?seni sevdiğin çocuğun partisine o rüküş kıyafetlerden biriyle göndereceğimi mi sanıyorsun?"

"Onlar rüküş değil tamam mı?Hepsi çok güzel kıyafetler,ben yeni aldım onları."

Tam o sırada Selin'in ölümcül bakışlarını gördüm ve pes eder gibi başımı öne eğdim.

"Off tamam,bari Berk'i ara da hediye seçmemiz için bize yardım etsin.Zaten uzun zamandır birlikte vakit geçirmiyorduk eşşekle."

"Kanka benim telefonum şarzda,sen ara."

Yıldızlara Bakarken/Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin