6.bölüm

427 29 1
                                    

Manga okurken eğleniyorduk bir kaç saniye geçer güldükten sonra birbirimize baktık yüzlerimiz biraz utanmıştï adem elini benim yüzüme yaklaştırır ve yanağıma dokunur yavaşca yüzüme yaklaşır tam dudağımdan öpecekken kapı din daaan çalmıştı adem sinirlenerek "ulan en heyecan yerinde kim gelir ya" dedi hemen ayağa kalkarak odadan çıkıp aşağıya iner kapıyı açar açmaz içinden bir kız ademe sımsıkı sarılır tabii ben ne olduğunu bilmiyordum merak edip aşağıya indim gözlerim kurt gibi  baktı korkunç sesle "seni gebertircem!" dedim kızın üstüne atladım derken kızın içinden geçip yere çarptım yüzüm kızarmıştı adem kızı iter şaşkın şekilde "sen kimsin be! " dedi kız derin nefes alıp ademe bakarak "nasıl unutursun beni ben senin sevgilinim" der adem şaşırmış durmuştu 5 saniye geçtikten sonra "yok be ne sevgilisi " der kız ademe yaklaşırken benim birşeyler yapmam lazımdı buldum hemen elime kova aldım kız fark etmeden hızlıca kafasına attım adem içinden sessizce güldüğünü anladım kız korkmuştu hemen ademe bakarak "kim attı onu " dedi adem ciddi cevap verecekmiş gibi görünüyordu " canavar" dedi ne bana mı canavar dedi yok canım kızın korkutmak için canavar demiştir kız şaşırmış duruyordu " ne canavarı be öyle birşey yok" dedi adem bana baktı göz kırptı ne yapcağımı anladım yukarı çıkıp ademin odasın beyza bir örtü aldım üstüme ördüm yavaşca indim kızın arkasına yaklaşıp omuzuna dokundum kız yavaşca bana doğru döner çığlık atıp oradan kaçar ademle sesli gülmeye başladık benim içimden spor yapmak gibi isteğim oldu ademe dönerek "spor yapalım mı?" dedim ademde kafasını evet şekilde sallayarak "olur" dedi ademle spor giysileri giydik dışarıya çıkmaya başladık hava güzeldi ve sıcaktı koşmaya başladık ben koşarken herşeyin içinden geçiyordum duvar,insan,hayvan,ağaç hepsinden rahat rahat geçiyordum ama terliyordum ah doğru ademe bakınca gayet iyidi normal koşuyordu oda terliyordu adem bana bakarak "su alayım mı?" dedi bende "evet" dedim adem yakındaki bakkala gitti oradan su aldı bana doğru gelirken suyu bana fırlattı bende yakaladım yavaşca içtim ademde yanıma gelirken suyu içiyordu ademe yavaşca çevirdim ve sinirlenmeye başlamıştım.....

Devam edecek&&&&&%

ölü animeciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin