A jól sikerült taco-zás után haza vittek a srácok. Sikerült a szüleimmel is beszélgetnem az elmúlt napokról.
Úgy döntöttem hogy hamar ágyba fekszek. Lefürödtem és le is dőltem , egy ideig csak gondolkodtam kavarogtak a gondolataim a „Miért? , Mikor? Ez most télleg velem történik?"-kérdéseken. Rosszul esik hogy egyik pillanatról a másikra vesztettem el a barátaimat és a szokottabbnál magányosabbnak éreztem magam.
~~~~~2 nappal később~~~~~
Az eltelt napokban kezdtem hozzá szokni hogy a kutya se szól hozzám Cassede-n kívül és a másik 4 srácon kívül. Alex-ék teljesen levegőnek néznek. A ma délutánomat is büntiben töltöm.. mivel az igazgató rám van állva. Szóval most indulok el az alaksorba Brown-tanárnő termébe. Be is nyitok és akkor konstatálom hogy nem egyedül fogok itt sínylődni.
-Áhh egy cellatárs.-üdvözöl Tony.
-Ti meg? Mit csináltatok?-huppantam le egy üres padhoz.
-Jamie miatt van.-Mondja Mike.
-Hamilton-tanárúrra öntötte a pudingját..és hát igyekeztük szépíteni a helyzetet de..itt kötöttünk ki.-meséli Mike mire engem egy jól eső röhögés kapott el.
-Nem poén! Lenne más dolgunk is!-förmed rám Victor amin már kuncogtam csak.
-Csend legyen ti kis ördögök!-lépett be Brown-tanárnő.
-Kihasználom az alkalmat és megkérlek titeket hogy segítsetek. Cassede elhoztad őket?- szól ki a folyosóra.
-Cassedee?Miért vagy büntiben?-kérdeztem meglepve.
-Jaj nem vagyok büntiben! Csak segítek a tanárnőnek!-mondta.
-Ezeket kell kitenni mindenhová az iskolában.-adott mindegyikünknek egy-egy hatalmas paksamétát.
-Mik ezek?-kérdezte Mike.
-Szórólapok. Nemsokára itt a haloween-i bál és nincs zenekar az All Time Low-on kívül. Megbeszéltem Kim-igazgatóval hogy idén több előadó is lehetne.-rendezgeti papírjait Brown-tanárnő.
-Menő...-forgatom szemeimet.
Elindultunk hogy kitapétázzuk a sulit a szórólapokkal de én nem egyedül mentem Victor is velem tartott.
Ragazgatás közben dudolásztam és énekelgettem amin Vic jókat mosolygott. Már csak az aula maradt ahol mind össze találkoztunk. Az utolsó lapot Mike ragasztotta fel a bejárati ajtóhoz.
-Menő lehet egy suli bálon fellépni.-mondta Jamie.
-Felejtős a téma..Az ATL sokkal menőbb.-legyintett Tony.
„Hmm."-ögtek eggyet és tovább indultak. És akkor jött a zseniális ötlet.
-Miért nem léptek fel ti is?-kérdeztem tőlük és mind rám nézetek.
-Drága Stella...-kezdett bele Vic.
-Ugye tudod hogy mi vagyunk a suli lúzerjei.Nem vagyunk olyanok mint a kis pajtásaid.-fogta meg vállamat.
Erre mind a 4-en bólintottak.
-Miért kik Ők hogy csak nekik van megengedve hogy zenéljenek?-kérdeztem.
-A suli menői.-válaszolt Jamie. És elindultunk vissza a terembe.
-Ti is menők vagytok.-válaszoltam.
-Oké..!-szólalt meg végül Vic.
-Zenélünk.-mondta.
-Ez azzz!-kezdtem örülni de közbe vágott.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mielőtt Mi lettünk volna
Fiksi RemajaA gimi nem pont a legfényesebb időszak. Vagyis kinek mi...Ez a fanfiction az amerikai All Time Low zenekarról és a gimnáziumi és az utáni eseményeket írja le.. Jó olvasást!