.2.

1.8K 177 14
                                    

       ჯონგუკს არ ყავდა ბევრი მეგობრები. არ იყო სოციალური ადამიანი მაგრამ მას ყავდა რამოდენიმე ახლო მეგობარი რომლებსაც როგორც ოჯახის წევრს ისე თვლიდა, ყველამ იცოდა რომ ჯონგუკის მეგობრისთვის რამის დაშავება  სიკვდილს ნიშნავდა, მაგრამ რატომღაც სამმა უცნობმა ბიჭმა  იფიქრა სასაცილო იქნებოდა მახე დაეგოთ ჰოსოკისთვის რომელიც კოლეჯის ოთახში მიდიოდა.

"ჯონგუკ," ჰოსოკი გაიქცა და ბიჭს დაეწია რომელსაც სახეზე სიბრაზე ჰქონდა აღბეჭდილი "ჯონგუკ გთხოვ.კარგად ვარ "

იუნგიმ გაიღიმა და ჰობი მხრებით დაიჭირა , ისიც აპირებდა ჯონგუკის მერე წასვლას  ,ჰობისგან განსხვავებით, იუნგის მოსწონდა ის ფაქტი რომ ვინც კი გაბედა მისი შეყვარებულისთვის სტკენა მალე გასინჯავდა ჯეონ ჯონგუკის სიბრაზეს.

"იუნგი გთხოვ უთხარი არ სცემოს,ის-"

იუნგიმ ჰობი ლოყაზე კოცნით გააჩუმა. თუ ვინმე იქნებოდა ისეთ საშიში როგორც ჯონგუკი ეს მინ იუნგი იყო. პატარა იყო გარეგნობით მაგრამ ეს მას არ უშლიდა ხელს რომ კალათბურთის კაპიტანი ყოფილიყო. ბიჭს ლამაზი ღიმილი ჰქონდა მაგრამ ძნელი იყო მეგობრების გარდა სხვას ენახა ის, ამის გამო ჭორები დადიოდა რომ მინ
იუნგის ბავშვობიდან არ გაუღიმია.

"ის არ სცემს მათ ჰობი," იუნგიმ წასჩურჩულა. "არ დავუშვებ,უბრალოდ მათ შეაშინებს რომ იგივე აღარ განმეორდეს,ნუ ღელავ."

იუნგი და ჯონგუკი ახლოს იყვნენ,ძალიან ახლოს.ალბათ იმიტომ რომ ორივეს საერთო ხასიათები ჰქონდათ, ორივე გარისკავდა თავს საყვარელი ადამიანისთვის.

ჯონგუკმა მალევე იპოვა სამი ბიჭი რომლებსაც სახეზე ეტყობოდათ რომ შიშისგან მალე ჩაიფსავდნენ .

"გაბედავთ ჰოსოკთან ან ჩემს სხვა მეგობრებთან ახლოს მისვლას და მაშინ განახებთ რა შემიძლია."

უკან არც შეუხედავს ისე გამობრუნდა, იცოდა ისინი საკმარისად შეაშინა. ახლა მას მხოლოდ ყავა სჭირდებოდა, მალევე იპოვა კაფე ქუჩის დასასრულს, პატარა ზარმა ხმა გამოსცა როდესაც ფეხი შედგა, ეს კაფე (ჯონგუკს სახელიც არ შეუმოწმებია) მყუდრო,ლამაზი დიზაინით იყო გაკეთებული, კუთხეში გაზეთები და ჟურნალები....

Strawberries And Cigarettes|ჯიგუკი♡Where stories live. Discover now