~Seungwo~Wierzyłaś, że Seungwoo jest odpowiedzialny, dlatego bez żadnego "ale" pozwoliłaś mu iść z chłopakami opić kolejny sukces w ich karierze. Nawet nie wiedziałaś jak bardzo myliłaś się w tej sprawie.
Kierowałaś się w stronę drzwi aby je za kluczyć, gdy usłyszałaś huk na klatce schodowej. Zatrzymałaś się na chwilę przysłuchując się głośnemu śmiechowi, który znalazłaś dosyć dobrze. Otworzyłaś lekko drzwi i wychyliłaś zza nich głowę.
Nie wiedziałaś czy się śmiać, czy płakać gdy zauważyłaś swojego chłopaka leżącego jak długi na schodach i Sejuna duszącego się ze śmiechu, zamiast pomóc mu wstać.
- I teraz weź dzieci wypuść same - Westchnęłaś i podeszłaś w stronę Wooya.
- Omo, kochanie. Jesteś piękniejsza niż zazwyczaj - uśmiechnął się głupkowato w twoją stronę.
- Ile wypił? - spytałaś visuala, ignorując Woo.
- Tylko pięć butelek Soju - przyznał bez problemowo.
- Co wyście tam odwalili? - skarciłaś młodszego. - A ty czemu nie piłeś?
- Gdybym był pijany nie mógłbym nagrać pięknych nagrań, które puszcze im rano - uśmiechnął się chytrze.
- Wolę nie wnikać, a teraz pomóż mi go zataszczyć do mieszkania - spojrzałaś na nadal leżącego chłopaka.
- Kochanie~~ Mogę buziaka? - wybełkotał gdy położyliście go na kanapie.
- Ani mi się śni "panie odpowiedzialny" - prychnęłaś i poszłaś do swojej sypialni.
(Tylko ja dostaje cukrzycy, gdy Dongpyo mówi "To jest mój tata"?)
_________________________________________Ja nie wiem co się odwala. Chciałam napisać rozdział i co miałam w głowie? Pustke. Nawet wyjątkowo poczytałam jakieś reakcje z ninnymi zespołami z nadzieją, że coś wymyślę, a tu klops. Od jakiegoś czasu nie mam weny.
Może was zawiąde, może nie, ale zawieszam konto, łącznie z wszytkimi książkami.... Znowu.
Jestem wykończona psychicznie, po prostu. I brak czasu i chęci mnie dobija ://
I wybaczcie, że jest sam Woo, ale jego reakcje miałam już napisaną kupę czasu temu i chciałam tu o tym poinformować.
Tylko nie bijcie za to co robię, starałam się, a wyszło jak zawsze...
Do nie wiem kiedy!
Trzymajcie się! ❤️
CZYTASZ
𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 𝐕𝐈𝐂𝐓𝐎𝐍
RandomOBECNIE REMONT Różne sytuację z chłopakami z południowokoreańskiege zespołu - Victon. Kto chętny zabić czas, zapraszam. ps. Kochajcie te dzieci całym sercem, bo na to zasługują. Reakcje są strasznie wolnoooo pisane Początek- 24.05.2020 Koniec...