15. Gdy Jest Pijany [5/7]

203 17 4
                                    

~Hanse~

Szłaś ulicami Seoulu starając się nie przewróci o własne nogi. W tym momencie jedyne co chciałaś to pójść spać i zdjąć te cholerne szpilki, które obcierały cię na każdym kroku.

"Jeszcze mamy to cholerne spotkanie." westchnęłaś zrezygnowana wizją siedzenia jeszcze kilka godzin przy stoliku plotkując z znajomymi. Zdecydowanie bardziej cieszyła cię wizja oddania się w objęcie Morfeusza, choć nie spełni się ona zbyt szybko.

Stanęłaś przy wejściu do budynku, gdy zadzwonił twój telefon, który odebrałaś natychmiast widząc na ekranie imię swojego chłopaka.

- Tak Sese Oppa? - starałaś się brzmieć na jak najmniej zmęczoną.

- T.I! - skrzywiłaś się słysząc krzyk rapera i odsunęłaś telefon od ucha. Było go dobrze słychać nawet w realu przez otwarte okno w salonie.

- Czemu krzyczysz?

- Nie ma Cię z nami, a wypiliśmy już butelkę Soju. Gdzie jesteś? Miałaś być godzinę temu w domu- brzmiał na zmartwionego i troszkę zawiedzionego.

- Zaraz będę - poinformowałaś i rozłączyłaś się.

- O T.I - uśmiechnął się lekko podpity I.CH.P.

- Chyba zapomniałeś mi wspomnieć o jeszcze dwóch butelkach wina podczas rozmowy przez telefon - skierowałaś słowa do rapera.

- Każdemu się zdarza zapomnieć, ale nie masz się co martwić, dla ciebie też starczy. - Sięgnął po prawie pustą butelkę i zaczął jej się uważnie przyglądać. - Chyba będzie trzeba przynieść jeszcze jedno wino - wstał chwiejnym krokiem w stronę barku, w którym znajdowały się różne trunki.

- Nie musisz nic sięgać, nie mam dziś ochoty na picie alkoholu - spojrzałaś krytycznym wzrokiem na swoją podpitą przyjaciółkę i jej partnera.

- Choć jedną lampkę. Ploose - wydukał słodkim głosem.

- Niech będzie - usiadłaś na fotelu i przyglądając się reszcie czekając popijając wino.

_________________________________________

Bądźcie szczerzy, wyszło fatalnie? Nie mam kompletnie pomysłów na te reakcje, a chciałbym napisać jakieś świąteczne z nimi i obawiam się że nic z tego nie wyjdzie :c

Jeśli ktoś tu jeszcze wgl został tooo życzę miłego dnia, lub nocy i dziękuję za 2 tysiące wyświetleń 💕

Do następnego!

𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 𝐕𝐈𝐂𝐓𝐎𝐍Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz