5. Gdy Nazywają Was Parą

405 27 6
                                    

~Seungwoo~

Siedziałaś w pokoju lidera, czekając, aż przyjdzie z przekąskami.
Gdy wrócił, z masą rozmaitych przysmaków usiadł obok ciebie na łóżku, opierając głowę o twoje ramię.

W zamiarze mieliście oglądanie jakiegoś filmu. Ostatecznie wybraliście horror. Nie pałałaś do tego pomysłu z radością. Bałaś się tego typu filmów. Jednak Han stwierdził, iż cię obroni przed potworami, co cię bardziej
rozśmieszyło, niż uspokoiło.

Film zaczął się spokojnie, a ty zaczęłaś wciągać się w fabułę. Gdy w połowie filmu zaczęły pojawiać się rozmaite sceny morderstw, trochę się przeraziłaś. Nawet nie zauważyłaś, gdy wtuliłaś się w klatkę piersiową Seungwoo. Szczerze, było mu to na rękę, nawet nie ukrywał swojego zadowolenia. Gdy znowu zaczęła się krwawa scena, wtuliłaś twarz w klatkę piersiową lidera. W tym samym momencie do pokoju wbił Hanse.

- Zostawiłem u ciebie ładowarek, już wychodzę.... A no i szczęścia życzę- uśmiechnął się na widok was wtulonych w siebie nawzajem.

- A czemu życzysz nam szczęścia? - zdziwiłaś się.

- Tak chyba wypada, prawda? Od kiedy jesteście razem?

- Od zawsze- wymknęło się liderowi.

- Od nigdy- poprawiłaś go.

- Nie jesteście parą? - zdziwił się raper.

- Nie jesteśmy- odpowiedziałaś.

- Ale zawsze możemy zacząć nią być- Woo uśmiechnął się głupkowato, za co dostał od ciebie w tył głowy.

- Ale zawsze możemy zacząć nią być- Woo uśmiechnął się głupkowato, za co dostał od ciebie w tył głowy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

~Seungsik~

Victon miało obecnie próbę, kiedy Seungsik dostał od Ciebie wiadomość.
Na jego twarzy pojawił się ogromny uśmiech, co zauważyli chłopacy.

- Kto pisze? - zapytał Subin biorąc łyk wody.

- T.I- odpowiedział odpisując Ci.

- Pozdrów ją od nas. Ogółem, to ile jesteście razem? - do rozmowy dołączył jeden z visuali szperając w swojej torbie.

- Nie jesteśmy jeszcze razem. Skąd te przypuszczenia? - zdziwił się.

- Nie jesteście JESZCZE razem, ale zapewne niedługo się to zmieni- Sejun uśmiechnął się chytrze naciskając na trzecie słowo. (Sejun jasnowidz).

- Ciągnie was do siebie- zauważył najstarszy.

- Masz zamiar jej to niedługo wyznać? - Byung ciągnął temat, a wokalista miał ochotę zapaść się pod ziemię.

𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 𝐕𝐈𝐂𝐓𝐎𝐍Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz