DIMINEATA
Perspectiva lui Eve.
Mă ridic din pat cu grijă să nu îl trezesc pe Luke.Merg la baie îmi fac rutina de dimineaţă.După ce termin mă îndrept spre bucătărie unde încep să fac micul-dejun.Stau şi mă gândesc cum să îi trezesc pe restul aşa că mă duc să îi trezesc uşor pe Anne şi Luke.
-Luke stai tu cu Anne până îi trezesc pe reztul.îi zic în timp ce i-au o tigaie şi o lingură de lemn.
Mă îndrept spre Andy care dormea dus pe canapea şi încep să dat cu lingura în tigaie,Andy sare ca ars şi începe să mă înjure,apoi mă îndrept spre Jack care dormea cu perna în braţe încep să bat şi acesta aruncă cu perna în mine mă îndrept spre camera lui Anne unde dormea Ali liniştită încep să bat şi Ali cade din pat încep să râd şi Ali începe să mă alerge şi aşa ajungem în bucătărie unde erau restul.Ne aşezăm şi noi la masă.
-Poftă bună.le zic.
-Mulţumim la fel..spun toţi.
După masă Andy a plecat la o întâlnire,Luke a plecat să se vada cu Michael,Anne şi Jack au plecat să se întâlnească cu mama lui Anne iar eu rămân cu Ali să ne uităm la filme.
După 2 ore.
"Vrei să mergi cu mine şi Michael în parcul de distracţi."
"Dap....O să o iau şi pe Ali cu mine."
"OK.Venim într-o oră să vă luăm."
-Ali treci şi caută ceva la mine în dulap, mergem cu Luke şi Michael în parcul de distracţi.îi spun lui Ali.
Mergem în camera mea şi ne-am schimbat(Prima ţinută este a lui Eve şi a doua a lui Ali dar a ales să îşi ia o pereche de opincuţe negre în loc de cizmele cu toc)
După ce terminăm aud cum cineva bate la uşă.Merg la uşă şi îi văd pe băieţi.
-Hei!le zic.
-Hei!îmi zic ei.
-Mergem?mă întreabă Michael.
-Ali,hai!strig după ea.
-Gata.spune Ali venind.
-Eu sunt Michael.spune întinzândui mâna lui Ali.
-Alice,dar poţi să îmi spui Ali.sune Ali.
-Acum hai să mergem.spune Michael în timp ce iese din apartament urmat de Ali şi Luke.
-Hai, Asterix cu talent..îmi spune Ali.(Din cauza adidaşilor care îi purta erau negri şi cu aripi la spate).Şi băieţi încep să râdă.
Am încuiat uşa şi am mers spre lift.Am ajuns în faţa blocului şi urcăm în maşina pe care o conduce Michael,Ali fiind lângă el şi eu cu Luke în spate.
Era puţin supărată că Ali şi băieţi au râs de adidaşi mei aşa că nu am vorbit cu ei.
-Eve ce ai?mă întrebă Luke în timp ce se aşeza cu capul pe piciorele mele.
-Nimic.spun în timp ce mă joc cu părul lui.
-Pingule eşti supărată pe mine.spune Ali.
-Nu.îi zic
-Ba da.îmi zice
-De maine o să mă îmbrac cu hainele mele complet negre şi fă nici urmă de alb sau gri.spun şi fac botic de căţeluşi.Luke nu ratează ochazia şi se ridică de pe genuchii mei şi mă sărută.
-Evelin ştii că glumesc.spune Ali.
-Te iert .spun.
După încă 2 minute de mers am ajuns.Am mers şi ne-am dat în toate chestiile de acolo,am mâncat vată de zahar,îngheţată,popcorn cu caramel,am băut tot felu de sucuri.Am mers toţi la o canină foto unde am facut poze:Eu cu Luke,Luke cu Ali,Eu cu Ali,Ali cu Michael,Michael cu Mine,Luke cu Michael şi una cu toţi patru.Erau câte 4 poze aşa că pe cea de grup am împărţit-o câte una la fiecare iar la celelalte câte două.Am mers apoi la standul unde aruncai o bilă şi nimereai cele 3 cuti câştigai un animăluţ de pluş.Michael a aruncat şi a câştigat pentru Ali un ursuleţ mare şi alb iar Luke a aruncat şi a câştigat un pinguin mare care mi la dat mie.După am hotărât să mergem sa mâncăm pizza.Luke cu Michael şi-au comandat câte una fiecare şi eu cu Ali am comandat una pe care am împărţit-o.
Strobe lights
Flashing out of your eyes
I can feel you all night
I won't let you down, down
-Alo?Hei bro.Ce faci?îi zic.
-Hei,pitic bine.Tu?Vezi că astă seară rămânem aici.îmi spune.
-Bine sunt îi oraş.Ok.Vorbim maine.Pa. îi zic.
-Ali,Michael şi Luke dormuţi la mine?îi zic.
-Dap.spub toţi la ubison.
Am ajuns acasă şi ne-am schimbat, băieţilor dândule haine de la Jack.Am hotărât să ne uităm la un fil de groază la mine în cameră.Luke mă ţine pe mine în braţe iar Michael pe Ali.Pe la jumătatea filmului adormim cu toţi la mine în cameră.
CITEȘTI
O nouă viata!(5 Second of Summer)(IN PAUZA)
Fiksi PenggemarViaţa se poate schimba într-o clipă.