A Doua Parte. ♥

268 13 0
                                    

Dimineaţa
Ca în fiecare dimineaţă fratele meu mă trezeşte după îmi fac rutina după mă îmbrac cu o pereche de blugii  negrii ,un maieu albastru închis,părul îl las desfăcut, îmi iau geaca de piele neagră ,mă încalţ cu o pereche de supra negre  ,ies pe uşa mergând cu greu ajutată de cârje.Ajung în bucătărie mă aşez la masă şi încep să pap din cerealele cu lapte.

După merg cu Jack la cimitir.Jack mă lasă că de fiecare dată să vorbesc cu tata.

-Hei,tati!Ştiu că mă auzi şi ştiu că eşti alături de mine,mama şi Jack.Îmi este foarte dor de tine şi aş vrea să fii lângă mine acum.

După ce am  terminat de spus acele lucruri am lăsat un trandafir roşu pe mormântul său.

Am plecat de la cimitir şi am mers la o cafenea unde ne-am întâlnit cu restul.

În timp ce vorbeam lui Jack îi sună telefonul.

-Alo?

-......

-Desigur vom veni acasă în 5 minute......răspunde

-Pingule trebuie să mergem acasă.îmi spune el.

-Ok.Veniţi  şi voi?îi întreb pe restul.

-Dap.

Am plecat de la cafenea şi am ajuns în faţă blocului Andy ma luat în braţe iar Ali mi-a luat cârjele.

Când am ajuns în faţa apartamentului o găsim pe Miriam(fosta iubită a fratelui meu).S-au despărţit acum 3 ani după o relaţie care a durat 2 ani.Aceasta avea în braţe o fetiţă blondă care semăna cu fratele meu.

-Miriam ce faci aici?o întreabă Jack.

-Buna şi ţie Jack ,nu vrei să intram şi să vorbim mai bine în casă?întreabă Miriam .

-Ok.răspunde aceasta.

Am intrat în casă unde am mers în living.Ali şi Andy au hotărât să plece aşa că am rămas cu cei 3.

-Bun.De ce ai venit?o întreabă.

-Am venit să îţi spun ceva.sune aceasta în timp ce îi da jos geaca celei mici.

-Zi.îi zice Jack.

-Ea este Annelise Jade şi este fetiţa ta.spune Miriam.

-Cum adică?o întrebam şi eu şi Jack la unison.

-Pai mai ţi tu minte înainte cu o luna să ne despărţim am făcut ce am facut.Dupa ce ne-am despărţit  aflând că sunt însărcinată.spune aceasta.

-Şi ce vrei să fac eu acum?întreabă fratelo.

-Eu am avut grijă de ea 3 ani acum este rândul tău.spune Miriam în timp ce se ridică şi îşi ia geaca.

-Pa.spune tot ea în timp ce iese pe uşă.

-Şi acum ce facem?îl întreb eu pe Jack.

-1.Mergem mâine la spital şi fac testul de paternitate.

2.Dacă e fetiţa mea o să am grijă de ea.îmi zice Jack.

-O să te ajut şi eu.îi zic şi el vine la mine şi mă ia în braţe.

-Annelise,îţi este foame?o întreba Jack în timp ce se asează în faţa canapelei unde stătea micuţa ce se juca cu degetele.

-A plecat mama?întrebă pitica.

-Da.îi spune Jack.

-Da îmi este foame mama nu mi-a  dat să pap astăzi.spune.

-Eu merg în bucătărie să pregătesc ceva de mâncare pentru toţi trei şi tu o să stai cu Evelin.Ok?o întreabă fratelo.

O nouă viata!(5 Second of Summer)(IN PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum