4) BİLLURUNU YOLLA BANA

25 4 12
                                    

Doğan'ın aslında olduğu kişiyle göründüğü kişi arasında fark olduğunu zaten anlamıştık ama bu kadar da fark nasıl olur aklım almıyordu. Doğan sinsin yaşam öyküsünü yazacak olan bir gazeteci gibi hissediyorum amk. Bu nasıl bir piyes ve ben, biz bu piyesin neresindeydik? Umarım bu piyesin sonunda sikilmem. AMİN!

Elleri vıcık vıcık terledi. Kıpkırmızı oldu amk. Sadece elime dokundu ama ne kadar azgınsa artık? Devirecek kamyonu neredeyse.

Toparlandım ve elimi çektim. "Sağ olun, elimden geleni yapacağım.,İş nedir tam olarak.,Ne yapacağım?" dedim. Aslında her sikimi elbette biliyorum ama şu an ben Müslüm'üm. Müslüm bir,şey bilmiyor.,Öğrensin amk malı.

Doğan muzipçe,"Çıkışta gel buraya.,Herkes gitsin.,Ben sana işi öğretirim...",dedi. POPOMA VURARAK!!!!

ANANİ SİKERİM BAK SENİN!! SURLARIN ALTINDA AT GİBİ SİKERİM SENİ BAK!! NE MÜNASEBET?! GERCİ BU MALDA ZATEN BUNLARI İSTİYOR! NERE DÜŞTÜM BEN BÖYLE??

Kızgınlıkla oradan çıkıp Yıldız'ı aradım.

Olanları anlattım ve ne dedi biliyor musunuz? "ONUN DEDİĞİNİ YAP."??? AMK SİKECEK BENİ YARRAM! İNTİKAMINI SİKERİM!, BU KIZGINLIKLA BU DAVAR HERKESİ SİKER! BOĞA SPERMİMİ ENJEKTE EDİYOR KENDİNE NEDİR!NE YAPACAM AMK?

Gittim oturdum Eşref Usta"ya. Bir çiğköfte bir de ayran aldım. Zihnim ancak böyle açılırdı. Kara kara düşünmeye başladım.

Gitsem kesin sikecek, şansı yok. Gitmesem olay ilerleyemeyecek. Götüme granit tencere bağlasam?, Gerci bu ayı onu da deler.. NE YAPACAM BEN AMK... El mahkum hesabı ödedim. Saat geliyordu. Gidecektim mecbur.

Bu mala gösterip vermemeye karar verdim.,Hem ilgisini çekerim. Hem sikilmem. Hem de iş yürür. En yakın zamanda bu malın evine kadar girmem lazım. Direkt Doğa dağıtıma gitmek üzere yola koyuldum.

İçeri adım attım. Saat akşam 6-7 sularıydı. Kimsecikler yoktu haliyle. Etrafa bakındım, yoktu. Bir ohh çektim. Belki gitmiştir lan he kurtuldum, diye seviniyorken çıktı amın oğlu raflarin arasından.

Muzipçe "Hoşgeldin ;) işini (!) öğrenmeye." dedi ve beni kolumdan çekerek depoya attı ve direkt BOYNUMA YAPIŞTI. HASİKTİR MAKYAJ O BU VAR OYUN BOZULACAK ALLAHIN AZGINI, HEMEN İTTİM.

"N-Ne ne yapıyorsunuz, iş buysa ben yokum. Burayı dağıtım şirketi sanmıştım. Porno şirketi olduğunu bilsem gelmezdim." dedim gerçek düşüncelerimi ileterek.

O da "Benim altımda(!) çalışan insanlarla istediğimi yapabilirim. Ben veriyorum ekmeğini. Hem sen de çok yakışıklısın" Üzerime kivirta kivirta yürüyerek geldi ve duvarla beni arasına aldı. Tam atak yaptı. Hemen kolunun altından kaçtım.

"Böyle yaparsanız ben burada daha fazla kalamam. Buraya kadar." dedim.

Heh, benim gibi bir yakışıklıyı assla geri çeviremez nasıl olsa.

"Siktir git"

nE

"N-Ne, gideyim mi yani? "

"Evet, senle mi uğraşacağım ben? İki zevkimiz vardı. Siktir git." dedi.

AMK SENİN BEN İNSAN BİRAZ UĞRAŞIR. NE YAPACAM???

Aniden aklıma ilk gelen şeyi yaptım. Üzerine yürüyüp onu duvarla arama aldım. Boynunu emcükledim ve biraz da elledim. Kendinden geçmişti çoktan.

Tam eridiği sırada uzaklaşıp "Daha fazlasını istiyorsan beni elde et, beni elde edebilirsin, senin evinde seninle birlikte olacağım." dedim ve goz kırparak sex mahzeninden çıktım.

NATURE  DISTRIBUTION | Billur Serisi 2. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin