8) MANZARA ÖNÜNDE FOTOĞRAF ÇEKİLEN HIRBO BİLLUR

42 3 13
                                    

Yüzünde domatesler sikişmiş olan Nasır piçini bok çuvalı gibi kenara fırlatarak konuşması için müsaade verdim.

"Konuş bakalım amcık. Eğer boş bişeyse.... Çükünü iğdiş edip arka bahçedeki garip konta yedircem!"

Hırıltılı ,boğuk sesiyle korku dolu bir şekilde Nasır konuşmaya başladı.

"ABLA ABLA O AYŞE VARYA VARYA ... TAM BİR OROSPU! BURAYA İŞE GİRMEK İÇİN GELMEDİ. DOĞANA KÖSTEBEKLİK İÇİN GELDİ. DOĞANIN YARRANI EMCÜKLÜYORMUŞ KAHPE ABLA KENDİSİNDEN DUYDUM. YEMİN EDERİM."

Bunu zaten tahmin ediyordum ama yine de hem Nasırı sikmek istediğimden hem de Ayşe'ye sinirimden Nasır'a uçan yarrak saldırısı yaptım. Karşı kapıya yapıştı tıpkı bir amcık mukozası gibi...

"APLA APLA BANA NEDEN VURDUN APLA YEMİN EDERİM DOĞRU YEMİN EDERİM ABLA BEN SANA SAYGIMDAN SEVGİMDEN BUNLARI BİLDİRDİM ABLA ABLA ONU HEMEN HALLEDİN YOKSA PLANLAR BİLLUR ÇORBASINA DÜŞECEK ..."

Nasıra bir tane daha vurdum. Kanlı yakasından tutarak tek elimle kaldırdım (ALFA) (E/N: kesin yaşanmıştır bu)

"BAK NASIR İYİ DİNLE. BUNU BEN DE FARKETTİM. AMA ELİMİZDE KOZ OLMALI BU İŞTEN BİZİM BİR KÂRIMIZ OLMALI. O YÜZDEN HALLETMİYORUM ONU. SEN BU İŞTEN SORUMLU OL. AFFEDİLDİN. AMA BU İŞİ HALLEDEMEZSEN..."

Korkulu bir şekilde bana bakarak,
"ABLA ABLA O OROSPUYU HALLETCEM ABLA BENDE O İŞ SAOL VER AYAĞINI ÖPEYİM."
Diyerek ayakkabımı yalamaya başladı. Ayak fetişimi siktin mk çocuğu. Ayağımı çektim ve odadan paslı bir direk misâli omuzlarım yukarıda çıktım.

VAY OROSPU AYŞE SENİİ İNSAN YEDİSİNDE YARAKSA YETMİŞİNDE DE YARAKTIR! AKLI SIRA BİZİ YİYOR. İŞİ BİTECEK YAKINDA...

Neyse bu iş Nasır'da, şimdilik kontrol altında. Pavyonla ilgileneyim. Ne zamandır burayı boşladım mk.

Direkt locaya geldim. Ne iyi mallar bulmuşuz amk. Şu sütunlara baksana be.. Kırk yıllık eynesilliyim böyle kale görmedim...

REKLAMLAR

HA UNUTMADANN!! müessesemiz artık yeni bir hizmet veriyor. ZOOMDAN HER KIZIMIZ YAYIN AÇİYOR!! EVET ARTIK PAVYON EVİNİZDE!!

Bu süper girişimcilik fikri benden çıktı. Hep lisedeki girişimcilik dersi sayesinde yahu...

Fena gelir elde ediyoruz bu işten .Gelemeyenler, karısı kızanlar, bu ortamlarda bilinmek istemeyenler için tam bir serap oldu.cEn iyisi tabi ki Tuana...

Onun sayesinde fiş isteyenlerimiz çok. Fiş verenleri çok olsun... Tuana arada felsefe dersi de veriyor. Ne yapsın eski mesleğine özlem işte... Billurluğun sonu... Dua etsin tüm yaptıklarına rağmen gene yar şey ekmek yediriyoruz ona🍆😠

REKLAMLAR BİTTİ

AYŞE OROSPUSU DA İKİNCİ! BU PİÇ FENA CİRO YAPIYOR ÖLDÜRSEN BELA SİKSEN ZİNA AMCIK ŞAPKASI! BİRAZ DAHA PARA KAZANDIRSIN!SON SON...HIRBO ONU

Bu ay en çok ciro yapanları seçtik. Fotoğraflarını girişe astık. Başarılarını da altına yazdık. Birinciye Altın yarak İkinciye Altın yaraklı meda maskesi verdik. Motiveleri artsın amık ticaret adabı derler buna!!!

*VUHUUU EHEHEHEHEHEHE

Noluyor amkkk?? Nu sesler ne! Pencereye baktım. Kim olacak amk Berkle Eda.
Eda atmış bisikletine Berki dolanıyolar sağda solda. Azgınlıktan tekeri siktiklerini (Latifeyi yakalayana altın yarak ödülü) bile fark etmediler mk veledleri.

OWW AL İŞTE. Gene başladılar yiyişmeye. Herkes toplansın buraya bu pozisyon kaçmaz!!!

Edaya camdan bağırdım.

NATURE  DISTRIBUTION | Billur Serisi 2. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin