~Wieczór filmów~

757 30 24
                                    

Jeśli będą jakieś zdania w,,*" takiej oto gwiazdce to są to twoje myśli.
____________________________________
•Rosja•
Wybraliście jakiś jakże ciekawy film.Nie no żart.Postanowiliście że obejrzycie sobie taki zafelisty serial ,,The 100" (polecam).
W grobowej ciszy minął wam pierwszy odcinek.Zaczął się odcinek 2.Postanowiłaś że pójdziesz po coś do picia.
-Idę po coś do picia.Chcesz coś?
-Niet.
Po czym wstałaś i udałaś się do kuchni.Szukałaś coli,którą nie dawno kupiłaś.*O!Mam ją!Dobra to teraz wracam na film*.Gdy weszłaś do pokoju ujrzałaś Rosję śpiącego na kanapie.Spał na siedząco.Słodko~.Postanowiłaś, że przyniesiesz mu kocyk.Odłożyłaś Cole na stół.Po chwili wróciłaś z kocem w ręku.Okryłaś Rosję kocykiem w gwiazdki.Kiedy tylko to zrobiłaś on spojrzał na ciebie swoimi zmęczonymi oczami.Złapał cię za rękę.Położył się na kanapie po czym przyciągnął cię do siebie tak,że wylądowałaś na nim.Leżałaś zdziwiona twarzą do niego.Patrzył na ciebie chwilę po czym chwycił za pilota i zgasił telewizor.
-Dobranoc~ - powiedział mocno cię przytulając.
-Dobranoc.
Zasnęliście razem na kanapie.

•Niemcy•
Niemcy w końcu zrobił sobie wolne od pracy. Znaleźliście zafelisty film.,,Wytańcz to".Siedzieliście razem na kanapie przytulając się.Popatrzyłaś na swoją nogę,bo poczułaś jakby coś po niej chodziło.Zrobiłaś wielkie oczy gdy zobaczyłaś pająka chodzącego po twojej nodze.*o szyt,o szyt o szyt!*
-Łaaaaaaaaaaaaa!!! -Krzyknęłaś wstając z kanapy.Spojrzałaś na nogę.Nie było go tam.*Uff*.Momentalnie się zarumieniłaś gdy zrozumiałaś, że to wszystko widział Niemcy.
Zaczął się śmiać.
-Haha...Co ci się dzieje?...haha.. - ledwo co oddychał dusząc się że śmiechu.
Usiadłaś obok niego.
-Nie śmiej się!Boję się pająków...- powiedziałaś zażenowana całą tą sytuacją.
Objął cię ramieniem.
-No już,już.Nie gniewaj się na mnie~. - Mówiąc to poczochrał cię po włosach.Wróciliście do oglądania.

•Polska•
Postanowiliście obejrzeć,,Miasto 44".Jest to film o 2 wojnie światowej.A mówiąc jaśniej to o Warszawie w czasie 2 WŚ.Były różne momenty.Trochę krwi,trochę(ekghem "DUŻO")flaków,no ogólnie to wojna.Nagle Polska zaczął płakać.
-Polska...?Wszystko dobrze...? - powiedziałaś zmartwiona.
On dalej płakał.Przytuliłaś go.Mocno.
-Już dobrze...Ciiiiii~.
Mocno się w ciebie wtulił.Po chwili odsunął się trochę od ciebie.
-Przepraszam...Przypomn-niała m-ii się wojna-a... - powiedział ze smutkiem.Zobaczyłaś,że znowu lecą mu łzy po policzkach.Znowu go przytuliłaś.
-Ciii...Już dobrze.Jestem tu.
Wyłączyłaś telewizor.Udaliście się do sypialni.Polozyliście się,a po chwili oboje zasnęliście.

•Ameryka•
Szukaliście jakiegoś filmu na wieczór.Znaleźliście ,,The Kissing Booth ".Tak, to się nada.Zamówiliście jeszcze pizze.Zaczeliście oglądać.Po jakoś tak 25 minutach oglądania Ame wstał.
-Idę do toalety.
-Spoko.
Po krótkiej chwili usłyszałaś dźwięk dzwonka do drzwi.Zatrzymałaś film i podeszłaś do nich z pieniędzmi myśląc ,że to dostawca pizzy.Otworzyłaś drzwi.Nie myliłaś się.Był to młody,może o kilka lat starszy od ciebie mężczyzna.Podał ci pudełko.Odłożyłaś pudełko na najbliższą półkę.Odwróciłaś się i podałaś mu
-Hej~
-he..?
Przyszpilił cię do ściany.
-Jesteś wolna~?
-C-co..?P-puść...!
Wtedy przyszedł do was Ame.
-Albo ją puścisz albo...!
-albo co?!
-Jak ja cie zaraz... - dodał ciszej.
Wypchnął go z waszego mieszkania.
-Do NIE widzenia! -krzyknął podkreślając nie -Następnym razem zamawiamy pizze z innej pizzerii.
-Oj dobrze już dobrze -Powiedziałaś trochę rozbawiona jego zachowaniem - Ktoś tu jest zazdrosny~
-No oczywiście ,że tak~! - powiedział z uśmiechem.
Położył ci rękę na talii.Ruszyliście do pokoju z pizzą wracając do oglądania.

•III Rzesza•
Razem z jego psem siedzieliście na kanapie oglądając,,Piątek 13" (Tak się to piszę?).Siedziałaś na jego kolanach,bokiem,przytulając go i co chwila odwracając wzrok od ekranu telewizora,gdyż jest to w końcu horror.W pewnym momencie zaraz prawdopodobnie miało coś wyskoczyć.Byłaś na to przygotowana.Rzesza siedział niewzruszony filmem.Po prostu patrzył się na ekran z ogromnym skupieniem.Nagle wyleciały jakieś ptaki,a Rzesza automatycznie lekko podskoczył.Spojrzałaś na niego z chytrym uśmieszkiem.
-Awww~Ktoś się wystraszył ptaszków~
Spojrzał na ciebie patrząc ci prosto w oczy.Po chwili się szeroko uśmiechnął.
-Nie tylko ja się ptaszka boję~
-Dobra przestań z tym tonem.
-aww~A dlaczego~?
Pocałowałaś go w policzek.
-Wracajmy do oglądania.Może się jeszcze czegoś przestraszysz~?
Po tym przytulił cię mocno i położył głowe(bardziej brodę,no wiesz o co chodzi) na twojej.

•ZSRR•
Szukaliście na Netflix'ie jakiegoś fajnego horrorka.W końcu po długich poszukiwaniach wybraliście,,Slenderman".Zrobiliście sobie kakao z piankami.Przebraliście się jeszcze w piżamki(może być kigurumi jak chcesz).W trakcie oglądania ostro krytykowaliście jak to jest bardzo przewidywalne ,że te wy to byście tam nie poszli itp.No wiecie po prostu jak to bywa w horrorach.Mówicie po prostu jak te postacie w nich są głupie.Chociaż kilka razy się nieźle wystraszyliście.Ty bardziej,ale jednak.Prawie się kakałko(nw jak to napisać, kako'łko?)rozlało!

723 słowa~
Do utulenia iskiereczko~

|~💐Preferencje💐~COUNTRYHUMANS|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz