~Pierwsza randka~

858 34 4
                                    

•Rosja•
Poszliście do kina.Już myślałaś że to będzie takie "normalne" wyjście do kina.W jednym momencie na filmie go przytuliłaś,ale nie na długo.Ale potem jednak już na długo.No więc w sumie tak mogłoby się skończyć gdyby nie to że w pewnym momencie cię pocałował.I byłoby ok,ale nie no kurde czułaś od niego wódkę.(no wiesz ze w sensie ze pił ją przedtem)

•Niemcy•
Wybraliście się na kręgle.No wiesz było super.Dopóki nie wywróciłaś się nie potłukłaś kostki.Jednak nie było to aż tak poważne żeby jechać do szpitala.Niemcy ci ją opatrzył i zawiózł,oraz zaniósł do domu.Ostatecznie jednak postanowił że będzie do ciebie przychodził bo ktoś się tobą zająć musi.

•Polska•
Znaleźliście takie fajne lodowisko w mieście obok waszego,to się tam wybraliście.Było super.Ty radziłaś sobie dobrze,a nawet lepiej niż dobrze.Polska trochę gorzej,ale ostatecznie zrobiliście kilka kółek bez wywalenia się(a raczej ty XD wyobraź se to)

•Ameryka•
Poszliście do parku rozrywki.(coś typu Energylandia)Było genialnie.Wysokie,szybkie kolejki.Ale najlepsza była ta karuzela po której oboje leżeliście na ławce przez 20 min.

•III Rzesza•
Poszliście na lody,poczym udaliście się do parku.Było widać zachodzące słońce,po prostu idealnie.Ale oczywiście ktoś musiał to zepsuć.No zgadnij!Rzesza polizał twojego loda.Uśmiechnął się tylko głupie,a ty pocałowałaś gi w policzek.Mina-po prostu bezcenna!

•ZSRR•
Wybraliście się do takiej restauracji-baru.Trudno powiedzieć.I było tam takie karaoke.No więc se zaśpiewaliście.No po rosyjsku ,jakoś wyszło,"THE OTHER SIDE"rus version.(Zobaczcie polecam)

------------------------------------------------------------
No to tyle.Kolejny rozdział powinien być jutro albo po jutrze.Zależy jak się ułoży...
Nom to

BYE~😘

|~💐Preferencje💐~COUNTRYHUMANS|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz