ᴀɴʏ ᴘᴏᴠ:ʜᴏᴊᴇ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴀᴍɪɢᴀ ᴍᴇ ᴄʜᴀᴍᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ɪʀ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴄᴀsᴀ ᴀ sᴀʙɪɴᴀ ᴇᴜ ᴊᴀ ᴍᴇ ᴍᴀsᴛᴜʀʙᴇɪ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ɴᴇʟᴀ ᴇʟᴀ ᴇ́ ᴍᴜɪᴛᴏ ɢᴏsᴛᴏsᴀ.sᴇᴍᴘʀᴇ ǫᴜɪs ᴅᴀ ᴜɴs ᴘᴇɢᴀ.
sᴀʙʏ ᴘᴏᴠ:ᴄʜᴀᴍᴇɪ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴀᴍɪɢᴀ ᴀǫᴜɪ ᴇᴍ ᴄᴀsᴀ.ᴄᴏɴғᴇsᴏ ᴊᴀ ᴍᴇ ᴍᴀsᴛᴜʀʙᴇɪ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ɴᴏ ᴄᴏʀᴘᴏ ᴅᴇʟᴀ sᴏᴍᴏs ᴀᴍɪɢᴀs ᴍᴜɪᴛᴏ ɪɴᴛɪᴍᴀs.
ɴᴀʀᴀᴅᴏʀᴀ:ᴀɴʏ ᴄʜᴇɢᴀ ɴᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴀ sᴀʙʏ.ᴅᴀ ᴀʙʀᴀssᴏ ᴇ ᴇɴᴛʀᴀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴇʟᴀ.
ᴀɴʏ:sᴀʙʏ?
sᴀʙʏ:ᴏɪ ᴘᴏᴅᴇ ғᴀʟᴀʀ?
ᴀɴʏ: ᴠᴄ ᴇ́ ʙɪ?
sᴀʙʏ:sɪᴍ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ?
ᴀɴʏ:ɴᴀᴏ ᴇ́ ɴᴀᴅᴀ...
sᴀʙʏ:ᴀɴʏsɪɴʜᴀ ᴇᴜ ᴛᴇ ᴄᴏɴʜᴇsᴏ ᴠᴄ ᴊᴀ ǫᴜɪs ᴛʀᴀɴsᴀʀ ᴄᴏᴍɪɢᴏ ᴠᴀɪ ғᴀʟᴀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ.
ᴀɴʏ:ǫᴜ...ǫᴜᴇ?!
ɴᴀʀᴀᴅᴏʀᴀ:sᴀʙʏ ɴᴀᴏ ғᴀʟᴀ ɴᴀᴅᴀ sᴏ ᴘᴜxᴀ ᴀɴʏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ ᴇ ᴀ ʙᴇɪᴊᴀ ᴇᴍ ᴜᴍ ʙᴇɪᴊᴏ ғᴇʀᴏs
ᴀɴʏ:ᴠᴀɪ ʟᴏɢᴏ sᴜᴀ ᴘᴜᴛᴀ ᴛɪʀᴀ ᴍɪɴʜᴀ ʀᴏᴜᴘᴀ ᴠᴀɪ-ᴛɪʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴄᴀʟᴄɪɴʜᴀ ᴅᴀ ᴍᴇsᴍᴀ.
sᴀʙʏ:ᴍᴇ ғᴀʟᴀ ᴏǫᴜᴇ ᴠᴄ ǫᴜᴇʀ sᴜᴀ ᴠᴀᴅɪᴀ ᴇᴍ ғᴀʟᴀ sᴜᴀ ᴄᴀᴄʜᴏʀᴀ ғᴀʟᴀ ʟᴏɢᴏ ᴇᴍ-ᴅᴀɴᴅᴏ ᴜᴍ ᴛᴀᴘɪɴʜᴀ ɴᴀ ʙᴜᴄᴇᴛᴀ ᴅᴀ ᴍᴇsᴍᴀ.
ᴀɴʏ:ᴏᴡᴡᴛ...ᴀᴡᴡ...ᴀᴡᴡᴡᴡ ᴇᴜ ǫᴜᴇʀᴏ ᴠᴄ ᴍᴇ ᴄʜᴜᴘᴀɴᴅᴏ ʙᴇᴍ ɢᴏsᴛᴏsᴏ sᴜᴀ ᴠᴀɢᴀʙᴜɴᴅᴀ-ᴅᴀ ᴜᴍ ᴛᴀᴘᴀ ɴᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴀ sᴀʙʏ.
sᴀʙʏ ᴄʜᴜᴘᴀ ᴀɴʏ ʙᴇᴍ ɢᴏsᴛᴏsɪɴʜᴏ ᴀᴛᴇ ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ɢᴏᴢᴀʀ.
ᴀɴʏ:ᴠᴀɪ...ᴍᴀɪs ʀᴀᴘɪᴅᴏ...ᴀᴡᴡᴡᴡᴡ ᴏᴡᴡᴡᴡᴡᴡᴡᴡ ᴀᴀᴀᴀᴡᴡᴡᴡ.
sᴀʙʏ:ᴄᴏᴍ ᴘʀᴀsᴇʀ ᴄᴀᴄʜᴏʀᴀ-ᴇʟᴀ ᴄʜᴜᴘᴀ ᴍᴜɪᴛᴏ ʀᴀᴘɪᴅᴏ.
ᴀɴʏ:ᴇᴜ..ᴠᴏ..ᴀᴡᴡᴡ...ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ɢᴏᴢᴀʀʀʀʀʀʀʀʀ ᴀᴡᴡᴡᴡᴡᴡ-ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ғᴀʟᴏᴜ ɢᴏᴢᴏᴜ ɴᴀ ʙᴏᴄᴀ ᴅᴀ ᴍᴏʀᴇɴᴀ.
sᴀʙʏ:ᴜᴍᴍᴍ ᴅᴇʟɪᴄɪᴀ.
ᴀɴʏ:ᴀɢᴏʀᴀ ᴇᴜ ǫᴜᴇʀᴏ ᴛᴇ ᴄʜᴜᴘᴀʀ ᴛᴏᴛᴏsɪɴʜᴏ-ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴄᴀʀɪɴʜᴀ ᴅᴇ ʙʙ
sᴀʙʏ:ᴠᴀɪ ᴍᴇ ᴄʜᴜᴘᴀ ʟᴏɢᴏ ᴠᴀɪ.
ᴀɴʏ:ᴄʟᴀʀᴏ...
ᴀɴʏ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀ ᴀ ᴄʜᴜᴘᴀʀ sᴀʙʏ.
sᴀʙʏ:ᴀᴡᴡᴡᴛ...ᴏᴡᴡᴡᴡᴡᴡᴡᴡᴡᴡᴡᴛ...ᴍᴀɪ...ᴍᴀɪs...ʀᴀᴘɪᴅᴏᴏᴏᴏᴏᴏᴏᴏᴏ.
ᴀɴʏ:ᴠᴀᴍᴏ ᴛᴇᴢᴏᴜʀɪɴʜᴀ?
sᴀʙʏ:ᴄʟᴀʀᴏ.
ᴇʟᴀs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀᴏ ᴀ ᴛᴇᴢᴏᴜʀɪɴʜᴀ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ 8ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴀs ᴅᴜᴀs ɢᴏᴢᴀʀᴀᴏ ᴊᴜɴᴛᴀs.
ᴇʟᴀs ᴇsᴄᴜᴛᴀᴍ ᴏ ʙᴀʀᴜʟʜᴏ ᴅᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴀʙʀɪʀ ᴇ ᴠᴀᴏ sᴜʙɪɴᴅᴏ ᴄᴏʀʀᴇɴᴅᴏ ᴇ ᴛʀᴏᴄᴀᴍ ᴅᴇ ʀᴏᴜᴘᴀ.
ᴏɪᴇ ᴍᴇᴜ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ ʜᴏᴛ ᴅᴇsᴄᴜʟᴘᴀ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴇʀʀᴏ ᴏʀᴛᴏɢʀᴀғɪᴄᴏ ᴇ ɴᴀᴏ ᴇsǫᴜᴇsᴀᴏ ᴅᴀ sᴜᴀ ᴇsᴛʀᴇʟɪɴʜᴀ😊♻️
VOCÊ ESTÁ LENDO
- ʜᴏᴛ ɴᴏᴡ ᴜɴɪᴛᴇᴅ -
Fanfic- ʜᴏᴛ ɴ.ᴜ - - sᴇ ɴɴ ɢᴏsᴛᴀ ɴɴ ʟᴇɪᴀ - - ᴘғᴠ sᴇᴍ ʜᴀᴛᴇ! - - ғᴇɪᴛᴀ ᴄᴏᴍ ᴀᴍᴏʀ<3 -