Evet okuyucularım yeni bölüme başlıyoruz . İyi okumalar dilerim efenim 😘
*********
Sinem'in ağzındanSabah abimden kaçmamdan sonra bir de okulda bizimkiler tarafından kovalanmış ve okula rezil olmuştuk . Sonra oturmuş erkeklerin bize tekrar nutuk çekmesini dinlemiştik . Neymiş efenim yanlarında erkek lafı etmeyecekmişiz. Benim hayalim erkek kanka yapıp onlarla bol dedikodulu pijama partisi yapmaktı.(yazarımızın hayali ama olmuyor erkek kankalarım dedikodu bilmiyor🤧)
Hadi can neyse de Can neyse de bu iki odunla dedikodu yapmayı geç erkek kelimesinin "e" sini ağzımıza alamazdık . Gördünüz zaten bu sabah . Okulun ortasında bizi kovaladılar.
Tarih dersinin son dakikalarındayken Can yine şebekliğini konuşturmuş ve hocadan söz isteyip o can alıcı soruyu sormuştu .
"Hocam bir şey sorabilir miyim?"
"Tabi sor Can"
"Hocam ölülerin arkasından konuşmak günah değil mi ?"
"Evet evladım ."
"Biz neden o zaman tarih dersi işliyoruz . Benim günahım bana yeter sizin boynunuza bütün günahlar "
Hoca kıpkırmızı olmuş cevap veremiyordu bizde gülmemek için kendimizi sıkıyorduk. Bu arada yeni gelenlerden Eda'nın kahkahayı patlatmasıyla bizde salmıştık kahkahamızı . Sonra zil çalmış hoca kırmızı suratıyla sınıfı terk etmişti . Sonra her şey seyrinde ilerledi derslere girip çıktık . Nihayet bir okul günü daha bittiğinde evlere dağılırken Rüzgar ve tayfası ile yakın oturduğumuzu anlamıştım çünkü bizim mahalleye girmişlerdi. Ensemden tutulmamla çığlığı bastım . Erkekler gülüyordu . Seda ve halsey için aynı şeyi diyemeyeceğim çünkü abim onları da tutuyordu . Tabi ya abim ! Bugün aynı saatte çıkıyorduk . Rüzgar ve tayfası da gülüyordu i sırada abim bizi yavaşça önüne ittirip
"Düşün önüme sizi iyi bir azarlamam lazım " dedi
Kızlarla rezil olduğumuza yanarken erkeklerin yüzünde memnun bir gülümseme vardı . Allah sizi ne etmeye pislik herifler . Ben size yapacağımı bilmiyorum . Halsey 'e döndüm hemen ve gülüşümü attım . Savunmaya geç haklı çıkmamız lazım gülüşünü. Seda pek bize katılmazdı çünkü o utangaçtı . Biz savunur Seda arkamızda dururdu sadece . Yine aynı oldu. Biz savunmaya Seda arkamıza . İlk konuşmayı halsey aldı . Rüzgargil bizi dinliyordu .
"Kızlar kısa giyinemez veya açık giyinemez fikrinizden nasıl ne zaman vazgeçeceksiniz "
Hepsi aynı anda cevap vermişti
"Diğer kızlardan bize ne biz size diyoruz "
Buna biraz şaşırmıştık . Ama devam ettim ."Neymiş efendim kıskanıyormuş . Kıskanmak böyle mi sizce . Çok boktan bir algımız var ve bu benim canımı sıkıyor . Kısıtlayamazsınız kimseyi . Hiçbir kadın bunu haketmiyor . Benim akıl sağlığım yerinde gönlümce giyerim her şeyi kimse karışamaz ."
Bizim bu çıkışımızla hepsi şaşırmış görünüyordu . Seda'nın da katılmasıyla hepsi anlamıştı abarttıklarını
"Sinem haklı , şimdi ben bu eteği giydim diye bana kızdınız veya sevgililerinize kızdınız ama bir şeyi unuttunuz . Erkekler ne kadar özgürse , kızlarda o kadar özgür . Ben bu eteği giydim diye yanlış yapmadım . Asıl siz kızdınız ve bizi kısıtladınız diye yanlış yaptınız . İnsanların gözü rahat durmuyorsa ben kendimi kısıtlayamam . Bunu aklınıza sokun ve ona göre davranın. "
Bu çıkış hepimizi şok etmişti ama ilk defa seda'yı böyle görüyordum . Ve buna sevinmiştim en azından kendini koruyordu . O sırada rüzgargilin grubundaki Eda , Tuana ve Ceren de yanımıza gelmişti ve destek çıkmıştı . Edagilin tayfanında erkeklerinin kaşları çatılmıştı ama onlarda pişman gibi duruyordu . Tekrar konuştum ve onları işaret ettim.
"Siz bunu biraz düşünün , biz kızlarla ve giydiğimiz kıyafetlerle bir şeyler içmeye gideceğiz " dedim ve kızlara döndüm . Onlarda onaylamışlardı . Tuana , Ceren ve Eda'yı alarak bir kafeye oturduk . Dedikodu yaptık . Bu sayede kızları tanımıştım az da olsa . Eda bizim sebeğe benziyordu . Ceren Arda'ya Tuana ise Gökhan'a benziyordu . Bunu onlara söylediğimiz de sadece gülmüşlerdi . Biraz boş muhabbetten sonra evlere dağıldık . Anne ve babama görünmeden odaya adım attığımda derin bir nefes aldım . Ardından duş aldım ve yatağa kendimi atmıştım . Biraz Instagram'da gezindim ve bir foto paylaştım . Sonra da telefonu şarja takıp uyku pozisyonumu aldım . Tam uykuya dalacakken kapım tıklatılıp içeriye biri girmişti . Ama çok yorgundum elimin tutulması ve başımın üzerinde tüy kadar bir öpücük hissettim ama gözlerimi açamıyordum . Kısık sesle konuşmasıyla gözlerimi aralamıştım.
"Özür dilerim cimcimem , bu kıskanma olayını biraz abarttım seni kısıtlamak değildi amacım bir daha olmayacak . "
Biraz daha süründürmem lazımdı ancak ona kıyamıyordum aynı şekilde o da bana . Kollarımı iki yana açtım ve onu bekledim. Çok uzun sürmedi yerini alması . Kısa süre göğsümde yattı sonra da beni kendi göğsüne çekip başımın üstüne öpücüklerini sıraladı. Ve bende huzurlu uykuma giriş yaptım. Sabah kalktığımda hala abimin kollarındaydım . Abimi uyandırmadan yerimde doğruldum ve banyoma gidip elimi yüzümü yıkadım bilinmeyenin engelini kaldırmadığımı hatırladığımda engelini kaldırdım ve mesaj gelmesi bir oldu . 3 mesaj vardı.
Bilinmeyen: işte seni bu yüzden seviyorum 🖤
Bilinmeyen: Bugün o kendini savunuşunu düşündükçe
Bilinmeyen: sana tekrar tekrar aşık oluyorum
Ona ne cevap vereceğimi bulamayınca görüldü atmıştım . Abimin yanına tekrar döndüm ve saate bakıp zamanımın daha var olduğunu gördükten sonra abime sarılıp uykuma devam ettim . Bilinmeyene yarın mesaj yazmayı unutmayarak...
Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik sizce kitabım nasıl gidiyor . Yorumlarınızı ve oylamalarınızı bekliyorum ❤️. Okuyucularım sizi çok seviyorum . Diğer bölümde görüşmek dileğiyle efenim 😘💜..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUM~texting (ARA VERİLDİ~)
Novela JuvenilTam uçurumdan atlayıp kendi canınıza son verecekken , size sarılan kollar sizi durdurmaya yetecek mi ya da durdursa bile bundan sonra ne olacak ? **** Telefonuma gelen mesaj sesi umutla aldım elime ama beklediğim değildi aksine bilinmeyen bir num...