Sabahleyin çalan alarmımı susturdum ve yataktan kalktım ama biraz daha uykum olduğu için tekrar uzandım altı'da kalkıp da inek öğrenciler gibi ders çalışamazdım...
-Hey! Neden üzerime geliyorsun?
-Yaklaşma!
-Geri çekil!
Diye bağırdım. Ama Jung Yong budalası çekilmiyordu ellerini duvara koydu ve dudaklarıma yaklaşarak
-Sen sadece benimsin!
Dedi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Gözlerim kocaman olmuştu ama sonra ellerimi ensesine koydum ve öpücüğüne karşılık verdim...
-Kabus!
Diye bağırarak ter içinde yatağımda uyandım Oh! Be sadece bir rüyaymış saate baktığımda bir daha saat vaktim vardı yataktan kalktım ve yatağımı toplayıp Banyoya girdim...
Saçlarımı kuruturken telefonum da Dream High 2 izlemeye çalışıyordum Ailee ve Jiyeon size hayranım en sevdiğim idollerimsiniz tanrım neden rüyalarıma B.a.p ya da BTS değil de Jung Yong giriyor neden? Ve neden rüya değilde hep kabus görüyorum? Fön makinesini prizden çıkarıp çantamı aldım babam yoktu zaten olsaydı şu anda böyle duramaz onun yerine masada oturturulur ve babam tarafından ağzıma bir şeyler tıkılırdı paramı alıp montumu giydim ve botlarımı iki kez yere vurup evden çıktım...
Dışarıda yağmur yağıyordu ve otabüs bulmak çok zordu durakta yine de bekliyordum bir araba önümde durdu.
-Lee Hi ne yapıyorsun orada?
-Mangal yapıyorum birazdan dağıtıcam!
-Aishh! Hemen kötü bir espiri yapmak zorunda mısın?
-O zaman sen de sorma!
-Aishh! Ben gidiyorum!
-Git!
Dedim ve yürümeye başladım. Bugün de yürüyerek okula giderdim hem yağmuru ben severdim ama düşüncelerimi bölen korna sesi olmuştu
-Aishh! Cidden binmiyecem Woo arabana!
Dedim. Ama onun yerine Jung Yong vardı arabadan indi ve şemsiyeyi kafama tutarak
-Çok yağmur yağıyor ve sen okula yürüyerek mi gidiyorsun?
-Niye? Gidemez miyim?
-Gidersin,ama çok yağmur yağıyor istersen seni bırakabilirim?
Dedi tanrım bu rüya mı? Jung Yong bana teklif etti ve kibar davrandı
-Ama-...
-Aynı okuldayız ve aynı sınıftayız benden kaçamazsın!
Dedi gülümseyerek. Tanrım o çok yakışıklı görünüyor aishh! Saçmalama Lee Hi! Ben iç sesim ile konuşurken çoktan sıcak arabaya binmiştim kemerimi taktım ve dışarıyı izlemeye başladım...
Okula gelince arabayı durdurdu ve arabadan inip kapımı açtı arabadan indim.
-Teşekkür ederim
dedim. Ve beraber yürümeye başladık çevremizdekiler bizi göstererek konuşuyorlardı Jung Yong elimi sıcak elinin arasına aldı ilk başta utansam da sonra üşüdüğüm için sustum sınıfa gelince elimi bıraktı Lee Hyun Jung Yong'a seni öldürücem! Der gibi bakıyordu. Lee Hyun'un yanına oturdum kimya öğretmeni gelince bakışlarını derse odakladı...
Okul çıkışı bir araba önümü kesti ve arabadan inip yanıma geldi beni kolumdan çekerken ben ise bağırıyordum çevredekiler ise sinema izler gibi ifadesiz bir şekil de bize bakıyorlardı...
Yolda giderken şapkalı çocuğa
-Hey! Beni bırak kimsin sen de beni kaçırıyorsun?
Dedim. Bunun üzerine şapkasını arka koltuğa bakmadan attı direksiyonu tutarken ve yola dikkatle bakarken
-Bir daha sakın beni reddedip başkasını kabul etme!
Dedi. Tanrım bu Lee Hyun'a ne olmuştu? Dün kibar olan Lee Hyun bugün eski kötü Lee Hyun mod on açıktı. Bu Lee Hyun kaba ve kötüydü. Ve ben bu Lee Hyun'u sevmiyordum! Ben kibar ve nazik Lee Hyun'u seviyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STUPID
Fanfiction"Ben Lee Hi lise öğrencisiyim. Bu sene Çin'den Güney Koreye gidiceğiz ve yeni hayatım olucak. Acaba beni Kore'de neler bekliyor?" ©TÜM HAKLARI SAKLIDIR